Kafam allak bullak bir yanım deli gibi onu istiyor diğer yanım ise imkansız olduğunu biliyor bu hissi bilirmisiniz?

Benden oda hoşlanıyor ama hoşlantısı aşk degil biliyorum zaten imkansız birisi ama ben kalbimle sevdim gerçekten kötü hiç düşünmedim saygılı seviyeli şekilde içimden bağlandım.. şu an soğuk yapıyorum ve o peşimden koşuyordu baya ama bu Aralar benden vazgeciyor gibi aslımda amacıma ulaştım istedigim buydu peki neden mutlu değişim? hani bazen aşk sevdigini bırakmaktır ya vazgeçmektir bende bunu yapıyorum her iki tarafın iyiliği için içim cayır cayır yanıyor ama biliyorum eğer bu işe kalkışırsam ben cok pişman olucam kendimi cok kötü bir duruma düşürücem farkındayım ve asla mutlu olamicam oyuzden ona karşı mesafeliyim ama canım cok yanıyor bu hissi yaşaya var mı? Kafam cok karışık kalbim ve beynim arasında gidip geliyorum ama tutuyorum kendimi bağırmak istiyorum neden ben diye onun gerçek yüzünüde biliyorum aşk olmadığınıda onun için elde etmek istediği bir hırs/ egoyum sadece neden sevdim kendime cok kızıyorum. Peşimden koşmasının tek nedeni elde etmek isteme arzusu başka bir şey degil buda zoruma gidiyor bunu bildigim halde benim kendi içimde temiz duygular beslemem beni rahatsız ediyor. Erkeklerin hepsimş böyle ya? Hiç mi bir kızın kalbi onuru gururunu düşünmez? Neden yapıyor bunu imkansız olduğunu bildigi haşde hem koşuyor peşimden bahaneler bulup yanıma gelmeye calışıyor sonra hop bakıyorum başka kızda… bir kızın duygularıyla oynamak bukadar kolaymı bu erkekler için? Madem beni sevmiyor ne diye sürekli peşimde hadi hem benim peşimde sonra niye birde o kızın peşinde? Hiç mi hissleri yok ya bunların?

Kafam allak bullak bir yanım deli gibi onu istiyor diğer yanım ise imkansız olduğunu biliyor bu hissi bilirmisiniz?
Cevapla