Güncellemeler
+1 yıl
Eski sevgilim bu arada bu kişi
Zaten çok yakışıklı biriydi, 194 boyu var. Bide vücut felan yapmış. Geçen arkadasim söyledi, kızlarla takılıyormuş bildiğin erkek orpusu olmuş. Hiç öyle biri değildi. Neden bunu yaparki bir insan kendisine? Ben ondan sonra hiçbir erkekle olmadım olmak bile istemedim yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Adam skorcu olur, mikebildiği kadar kız miker sonra 30’lu yaşlarda evleneyim bari hepsi aynı der
Ya bi ilişkim vardı çok güzel gidiyordu ama bitti işte hic bitmez zannediyordum ama öyle olmadı. 19 yaşındayım, oda 17 , simdi neden küçük diceksin yaşı küçüktü ama büyük gösteriyordu. Evlilik düşündüğüm için benden ayrıldı. Bu yaşta düşünemem felan diye
İçinde öyle bir şey olduğu için o vücudu yapmış zaten. Kadın uğruna her şeyi yapar bu tarz insanlar.
Bu kişi eski sevgilim
Ne yakışıklısı onlar, yakışıklının hayranları olur, numaradan teyyareden adamlar uzun boylu kas yapınca yakışıklı oluyor, yersen.
Yakışıklı erkeklerin hepsi öyle zaten. Ne bekliyordun ki? Seninle evlenip evinin direği çocuklarının babası olmasını mı?
Kızlar cok masummus gibi konusuyorsun
Yoo öyle bir şey demedim. Hatta burdaki kızı tenkit ettim öyle bir erkekle beraber olduğu için
ee * gidiyonuz aliyonux payinizi
Ne alaka
Hepsi olmuyor be ablam.
Valla siz ediyorsunuz
Ne alaka
Popo kaldırma olayı
Alakası bile yok. çok güzel gidiyorduk ama bitti işte hic bitmez zannediyordum ama öyle olmadı. 19 yaşındayım, oda 17 , simdi neden küçük diceksin yaşı küçüktü ama büyük gösteriyordu. Evlilik düşündüğüm için benden ayrıldı. Bu yaşta düşünemem felan diye
şuna dikkat et sevgi gerçek olsaydı evliliği düşününceye kadar seni beklerdi ve o kadar açık ilişkiler yaşanmaya başladı ki senin yerin de çabucak doluyor demek istediğim bu siz kızlar artık çok kolay oldunuz kolayca yeriniz doluyor
Ben kolay biri değilim. Olsaydım şu an bir çok kişiyle birlikte olurdum ama olmak istemiyorum. O kendisi basit olmuş asıl. FB nedjr ya insanın ailesine saygısı olması lazım. Evet ben onunla birlikte iken sevişiyordum ama onu sevdiğim için di. Sevmediğim biri ile sadece zevk uğruna böyle bişey asla yapmam. Ve hayatımada kimseyi almayacağım doğru zaman gelene kadar.
siz kızlar bazı kurallara uyulmadıkça asla bazı şeyleri yaşamazsınız ne kadar arzulasanızda
Peki siz neden böylesiniz , neden yani
cok abartin bence
Abartmadım bence bu kişi benim eski sevgilim
demekki senden sogumus
Nedenn
bunun nedenini sen bilmen lazim
Ya bi ilişkim vardı çok güzel gidiyordu ama bitti işte hic bitmez zannediyordum ama öyle olmadı. 19 yaşındayım, oda 17 , simdi neden küçük diceksin yaşı küçüktü ama büyük gösteriyordu. Evlilik düşündüğüm için benden ayrıldı. Bu yaşta düşünemem felan diye
ama onun icin cok erkekn yaa senhazirmisin
Tsbiki bu yaşta düşünmek zaten imkansız ama benim maksadım, birbirimizin aşkına sahip çıkmak birbirimze sadık kalmak, zaten zamanla birimize baglanirdiik. Sekiz ay felan surmuştu ilişkimiz
8 ay guzel zaman yaa iyi yani
Öyle ama olmadı işte şimdi zaten p.. iç olmuş, sevgili istemiyorum sadece kızlarla takılıyorum, FB yani. Nebilim utandım kendimden neden böyle biriyle oldum diye. Ama benimle iken böyle değildi işte. Gözü benden başkasını görmezdi asla. Seni istesemde bırakamam derdi hep
onu görüyormusun
Evet bazen
talep cok oldugundan