Belki onu görürüm diye inmen gereken yerden çok uzakta inmek de sevdaya dahil mi?

Dahil olmasa bile dahil etmeliyiz onun evi farklı bir semtten aramızda 5 durak var. Ama bizim cadde de durak yok ben baya aşağıda inip onların ordan çıkıyorum ama sonu yine hüsran göremiyorum. Çünkü onu çok özledim onu çok seviyorum
Belki onu görürüm diye inmen gereken yerden çok uzakta inmek de sevdaya dahil mi?
Cevapla