Iyi geceler hepinize,30 yasindayim babamın organizasyon sirketinde calisiyorum, evliyim ve cok mutsuzum 10 aylık bir oğlum var. Zaten gebelik durumu olmasaydı evlenmeyi de dusunmuyordum hatta ayrılıcaktım, tanıştıktan 3 ay sonra evlendik.
Kocamın inanılmaz bir gece hayatı var , cok fazla para harcıyor , konusmasina hareketlerine , davranislarina irite oluyorum.. Onu artık önemsemiyorum, aramiyorum , sormuyorum ilgilenmiyorum tamamen yok saydim gecen gun yine geldi saat sabaha karsi 4 arkadaslari getirmis duşunun ayakta duramiyor zil zurna sarhoş zırıl zırıl agladi sen beni sevmiyosun ben yokmuşum gibi davraniyorsun bana karılık yapmiyosun diye yine sızdı üstuyle basiyla yataga inanın bıktım. Ailem zaten cok karsi cikmisti evlenmeme annem babam kardesim hic istemedi simdi bosansam yine en cok uzulen onlar olacak cocugumda var bilmiyorum o kadar uzgun ve pismanim ki moralim cok bozuk. Esime dostuma kimseye anlatamiyorum yasadiklarimi hep icime atiyorum.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer