Neden kızlar dış görünüşümü çok beğenirken erkekler orta olduğumu söylüyor ve sevgilimin gözü dışarı kayar mı?

Erkekler hep dış görünüşümün 6-7/10 olduğunu söylüyor kızlar ise çok güzel olduğumu söylüyor. Bazen özgüvenim çok düşüyo benim beğenmediğim kızlara erkeklerin dibi düşüyo ama konu ben olunca 6-7 diyolar onlara ise 8,9

Ama yüz verdiğim zaman da bana yanaşmaktan geri kalmıyolar. Cidden eksiğimin ne olduğunu çözemedim. Sizce nedeni nedir bu durumların?

şu an sevgilim var manevi anlamda cinsel anlamda çok iyiyiz ama dışarıdakiler daha güzel olduğu için onlara gözü kayar mı sizce

Güncellemeler
+1 yıl
Vücudum güzel 172 boyundayım fitim detay olarak belirteyim
Güncellemeler
+1 yıl
Peki sevgilimin gözü dışarı kayar mı
Neden kızlar dış görünüşümü çok beğenirken erkekler orta olduğumu söylüyor ve sevgilimin gözü dışarı kayar mı?
Cevapla