Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sevgilisi varmış herkeze iyi geceler
Sıkıntılı biraz çünki erkekle kadında olgunluk yaşları farklıdır. Kadın daha erken yaşta düşüncesi olgunlaşır ama erkeklerde geç yaşta oluyor bu, o yüzden erkek büyük olması normal ama kadın büyük olunca zamanla anlaşmazlık belli olucak ama tabi sana kalmış
Cevap
2Cevap
Neden yapmaman gereken bir şey anlamadım:/ Bence yaşın bir önemi yok olur tabii ki neden olmasın
Sadece yaş farkı ise olay, hiçbir sorun olmaz.
Sevdikten sonra olur benim arkadaşım var benden küçük erkek 11. sinif sevgilisi üniversitede
Olur neden olmasın
erkeğin nasıl kadın sevdiğine bağlı ben olgun seviyorum şahsen
4 yaştan bir şey olmaz
niye yapmaman gereken bir şey olsun
Niye olmasın kanka
Fazlaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?