Nişanlimdan ayrildan sonra ilk kez birinden hoslaniyorum ama oda imkansız napıcam bilmiyorum?

Merhabalar,30 yasindayim insaat muhendisiyim uzun bi iliskim oldu nikaha 1 hafta kala ayrildik bitti 2 yil oldu zor zamanlar gecirdim 2 yildir hayatimda kimse yok.6 aydır bi adamdan hoslaniyorum hatta baya baya seviyorum, hastanede calisiyor doktor her gittigimde goruyorum, benide kendisi bi hasta yakini olarak tanir ne zaman gitsem işimi görür cok efendi saygili bi insan ama daha ötesi yok hatta adimi bile bilmiyordur.. Sosyal medyasi yok hic bir platformda aktif degil sirf aklimda o var diye karsima cikan tum firsatlari da itiyorum kimseyi tanimaya calismiyorum, gorusmuyorum yanlis yapiyorum ama bilmiyorum nasil atlatirim bu durumu bilmiyorum gidip söylemem zaten imkansız açıkca yuzune karşı bilmiyorum ya psikolojik tedavi olmayi dusunuyorum bu arada kimseylede paylasmadim bu durumu tamamen icimde yasiyorum.

Nişanlimdan ayrildan sonra ilk kez birinden hoslaniyorum ama oda imkansız napıcam bilmiyorum?
Cevapla