Bize ne bundan o zaman surekli reklamini yapiyorsun al basina cal sevgilini anasini satim sanki cok onemli bir seymis gibi burada konusunu aciyon ama surekli boyleisn hepinizin kafasinda sorun var kizlar valla iyi degilsiniz siz
Boyu uzun diye değil gerçekten çok güzel bir kalbi var biz kızlar ilk geçmişteki ilişkimizde üzülüyoruz sonra bizi üzen kişiye teşekkür ediyoruz ondan ayrılınca daha güzel biri ile olduğumuz için ben eski sevgililerime teşekkür ederim iyi ki üzmüşler yoksa böyle mükemmel bir adamı taniyamazdim.
Kesin cok guzel kalbi vardir iliskiye devam ettiginiz surece boyle diyorsunuz cok iyi insan beni uzmez soyle yapmaz boyle yapmaz ama ne hikmetse hep yanlis yapiyor sonra en kotu insan oluyor cok kizda denedim bunu iltten iyi deyip sonra arkasindan saydirdi neyse ne kime guveniyorsaniz guvenin sadece erkekler kotu diye genelleme yapmayin yeter cunku sizin sectiginiz erkekler gibi olmayan dolu erkek var hadi iyi geceler
Ne parası ya ne kadar karaktersizsiniz parası ile çekilicek bir meslek değil aldığı parayı da kendini harcamıyor şehit arkadaşınin çocuğunu okutuyor aslında siz ve sizin gibilere adamlık öğretmesi lazım terbiyesizler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
umarım iyi geçer
Teşekkürler barışcigim
Ah ulan, asker olamadım ya içimde kaldı. Renk körlüğü bula bula beni buldu. Ne de güzel hazırlanmıştım :(
Umarım operasyonu iyi geçer.
Teşekkürler üzülme nasip böyle işler
Ulan ne ergensin sen ibretlik vakasin yeminle tekmeyi yiyince erkekler hepinizin Allah... dersin ahaja kezo 🤣
Sevdiğim adamı tabikide sevicem önem vericem ayrıca bir organ ile erkek oluyorsunux önemli olan adam olmak benim sevdiğim adam gibi adam.
Bize ne bundan o zaman surekli reklamini yapiyorsun al basina cal sevgilini anasini satim sanki cok onemli bir seymis gibi burada konusunu aciyon ama surekli boyleisn hepinizin kafasinda sorun var kizlar valla iyi degilsiniz siz
Adam kalipli uzun boylu diye ov ov bitiremiyorsun ama bunlara onem veridgin icin yine sonu husran olcak
Boyu uzun diye değil gerçekten çok güzel bir kalbi var biz kızlar ilk geçmişteki ilişkimizde üzülüyoruz sonra bizi üzen kişiye teşekkür ediyoruz ondan ayrılınca daha güzel biri ile olduğumuz için ben eski sevgililerime teşekkür ederim iyi ki üzmüşler yoksa böyle mükemmel bir adamı taniyamazdim.
Kesin cok guzel kalbi vardir iliskiye devam ettiginiz surece boyle diyorsunuz cok iyi insan beni uzmez soyle yapmaz boyle yapmaz ama ne hikmetse hep yanlis yapiyor sonra en kotu insan oluyor cok kizda denedim bunu iltten iyi deyip sonra arkasindan saydirdi neyse ne kime guveniyorsaniz guvenin sadece erkekler kotu diye genelleme yapmayin yeter cunku sizin sectiginiz erkekler gibi olmayan dolu erkek var hadi iyi geceler
Operasyona gideceğini haber verdiyse eğitimsizmiş ateş böceğin. Allah yardımcısı olsun.
Aynen klavyeden komando mu oldun
Aynen aynen. Bildirim gelmesin, çok itici yorumlar yapıyorsun. Yazışmayalım mümkünse. Yorumu kaldırabiliyorsan kaldır. Yazdığıma pişman oldum.
Nereden eniştemiz oluyor önce bunu aydınlatsak.
Onu umursadığımızı sanıyor yazık
@ndnsjsksk kendi dünyasında işte…
Enişte de de sevinsin😂
@ndnsjsksk yok demem😅
@Johncois pkkli bu occ nd midir nedir soylim sana
@ndnsjsksk umursamıyorsan yazma kasmerr
Geri dönmez umarım 😂
Dhshhddhdu
Çok komik ya sen bu yorumu yap diye gitti zaten
Ya abartma ae alt tarafı parasını alıp isini yapiyor x man herhalxe
Ne parası ya ne kadar karaktersizsiniz parası ile çekilicek bir meslek değil aldığı parayı da kendini harcamıyor şehit arkadaşınin çocuğunu okutuyor aslında siz ve sizin gibilere adamlık öğretmesi lazım terbiyesizler.
Tamam en cok vatani o seviyor en buyuk asker bizim asker
Bizimle ne alakasi var at hirsizi arkadasinin
Allah muvaffak eylesin
Teşekkür
Yarın boşanırken görürüm