Neden ona karşı hislerim geçmiyor geçer sanıyorum?

Ona çok aşığım, onsuz eksik hissediyorum, kopamıyorum neden olabilir? Başka tanıştığım çocuk ise öyle hissettiremiyor beni

Neden ona karşı hislerim geçmiyor geçer sanıyorum?
Cevapla