Bence azda olsa hala var
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence azda olsa hala var
her insanın rahat ve konforlu bir hayatı yaşamaya hakkı vardır. Sevgi aşk bunlar özel kıymetli duygular ama tek başına yetmez. Bir yakınım severek evlendi ama çocuğun maddiyatı kötüydü , kız tek başınayken gezen tozan özgür ve rahat yaşayan birisiydi. Evlendi ve oldukça kötü bir semtte kötü bir evde yaşıyor memnun değil , hayat pahalılığı , çocuğun ihtiyaçları vs zorluyor ve mutsuz. Yeşilçam edebiyatı yapmaya gerek yok , erkek kadına bakabilmeli , iyi bir hayat sağlamalı , tabi kadınında geliri olcak vs tek taraflı değil. Kadın erkeğin parasını yesin falan yanlış bunlar.
Para olmadıgında güvenlik te sorun oluyor. Bundan seneler önce hoşlandığım bir erkek vardı , arabası yoktu. Gündüzleri çalıştığımız için akşamları buluşuyorduk , ehliyetim var ama İstanbul'da kullanamıyorum , onunda arabası yoktu. Akşam taksimde buluşurduk yemek yerdik vs 11 olurdu saat. Gece yarısı metroya bırakırdı , sonra o saatte tehlikeli bir şekilde eve gitmeye çalışırdım huzursuz olurdum.
Başka sebeplerden ayrıldık. Sonra arabası olan biri ile görüşmeye başladı evden alıp eve bırakıyordu kendimi daha güvende hissediyordum. Kim ne derse desin maddiyat önemli , gereksiz romantizm kasmaya gerek yok.
Parasızda olmaz ya , yani kadın tüm hayatını erkeğe adayacak , evlenicek çocuk yapıcak , vücudu değişicek , zorluk çekicek , hayatı kısıtlancak , belki işi bırakıp çocuk bakmak zorunda kalıcak erkekte bir zahmet rahat ettirsin yani yok öyle hiç bir fayda sağlamadan seviyorumlar falan , sadece paraya bakarak olmaz karakter sevgi önemli ama sırf seviyor vs diyede maddiyatı olmayanla da olmaz, farkındamısınız kadın hayatını erkeğe adıyor? bir zahmet iyi bir hayat sağlasın , dünyanın doğanın kanunu bu , erkek dişiyi korur kollar. Bu devirde yabani yırtıcılardan korumaya çalışmayacağına göre , para güç demektir. Gücü olmayanda sadece sevgi ile bir yere kadar korur.
Hayır bu tarz aşklara inanmıyorum. bu tarz aşklar varsa bile bu ülke de kesinlikle yok tabi ki.
Çünkü ülke kızlarının neredeyse çoğu para odaklı ilişkiler tercih ediyor bu yüzden gerçek ve saf aşkın kaldığına artık inanmıyorum hiç bir şekilde. çünkü gerçekten aşkı bilen ya da karakteri seven kadın yok.
Ben de aşktan umudumu kestim uzun süre önce.
Cevap
1Cevap
Türkiye'de böyle bir kadın olmadığı için maalesef saf ve temiz duygularla bir ilişki yaşanmıyor.
Ülkedeki kadınlara bakınca, çoğunluğun paraya tapan, sevgili adı altında kendini yamandırmaya çalışan, kartvizitsiz eskort olanları görüyorum.
Daha namuslu ve edepli bir kadın tanımadım.
Vardır
E tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?