Soğutmaz aksine daha da bağlar beni.
Küçükken mesela ameliyat olmuştum ben baya zor geçmişti, günlerce acidan kivranmistim, o dikisler çekilirken bas bas bağırmstm.
Biri olsa ve tek tek acıyan yerlerimi öpse.. ilgi gösterse.. yıllar sonra bile o canımın acısını hissetse çok hoşuma gider..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
neden soğutsun ki..
bence daha çok sevmek sarılmak lazım o durumda..
Aaa siz Antep'de idiniz
Nasıl durumlar orada , sizlerde bir şey yoktur umarim
henüz hayattayım sayın gizli. toparlanmaya çalışıyoruz..
Aileniz, eviniz ne durumda?
herkes iyi
bizim ilçe fazla etkilenmedi.. deprem bölgesinde olsakta o geceyi yaşasakta hasar anlamda sorunumuz uyok
Islahiyeden uzaksınız o zaman
Geçmiş olsun , sizin adınıza sevindim
evet islahiye ve nurdağından uzağız..
teşekkür ederim
Bir kaç ameliyat geçirdim bende de iz var şunu dert edecek insanı ben kendime hiç dert edemem nokta 😂
Soğutmaz, benimde var. Bende maalesef Hipertrofik skarlaşma var.
benim hoşuma gider insanın vücudundaki lekeler onu diğer insanlardan farklı yapar
Hayır ufak çaplı kusurların insanlara şirinlik kattığını düşünmüşümdür hep.
Hayır sadece dış görünüşe mi bakiyoruz sanki hey zerresine kurban olurumm
İnsan sevdiğinden utanmazda huylanmazda
ben soğuyacağımı sanmıyorum
Soğumamki yarasına derman olmak varken
Aslaa
Seven insan soguma z
Aslaaa
hayir olmaz benim icin sorun