Sevgilime hiç sürpriz yapmıyor diye kızmakta haklı mıyım?

5 yıldır hiç sevgililer günü doğum günümü yıldönümümüzü falan kutlamadık ben zaten sevgililer gününü saçma buluyorum ama bu yıl yapalım dedim şimdi de yasımız var asla düşünmem kutlama falan neyse benim sevgilim aşırı odun biri birlikte yeriz içeriz öder lafını yapmaz zorla para bile verir harcamam için hatta çok verir ama doğum günlerimde bile hediye almıyo ya da sürpriz yapmıyo ben laf sokunca alıyo şimdiye kadar hiç sürpriz yapmadı yani birden güllerle çiçeklerle karşılamadı beni hiç romantık bir yemeğimiz olmadı ben de haklı olarak artık üzülüyorum hiç düşünmüyor gibi geliyo ve aylar önce yüzüne vurdum ama ona rağmen bir kez bile çiçek almadı bugün de yarın sevgililer günü dedim evime yollar belki diye ama ben unutmuşum çarşamba günü sanıyordum zaten hediyen de hazır dedi kızdım nasıl unutursun hiç mi düşünmüyorsun beni diye o da parfüm aldım sana dedi beynime kan sıçradı aylardır şaşırt sürpriz yap diyorum aklına ilk gelen parfüm alıp elime vermek olmuş kokusunu nereden biliyorsun dedim şişesi güzeldi diyo yani umrunda bile değil ve çok zoruma gitti derdim maddiyat olsa çiçek istemem kızdım ona parfüme ihtiyacım mı var şişe beğenip internetten parfüm almışsın bu mu değerim dedim bu sefer sen hediye düşkünüsün demeye başladı ben çiçeği satıp yatırım mı yapıcam bunun hediye düşkünlüğüyle ne ilgisi var kavga edip ayrıldık
Sevgilime hiç sürpriz yapmıyor diye kızmakta haklı mıyım?
Cevapla