Evli birine aşığım, ama niyetim yok onu görmek istemem yanlış mı sizce?

Olayları kısa özet geçeyim bu kişi Asistan Doktor bölümü ortopedi sanırım son senesi, neyse sadece 4 kere gördüm ama bir etkileşim oldu bence o daha ilk gördüğnde bakmıştı sonra hastane de kaldığımız da odaya girdiklerinde asistanlara bir garip oldu şaşkınlık yaşadı uzaktan süzdü inceldi sonra tekrar gittiğimiz de 3 kere koridor da gördüm ilk asansörden çıktı sonra arkadaşıyla koridordan çıktı güldüler doktor kapısında beklerken yine göründu neyse Instagramda istek attım kabul etmedi bekletti bende istediği geri çektim ilgimi biliyor yani ama çok özledim ortopedi kati alt katta orlarnda isim düşerse gidip görmek istiyorum yanlış mı?

Evli birine aşığım, ama niyetim yok onu görmek istemem yanlış mı sizce?
Cevapla