Güncellemeler
+1 yıl
Peki kiz da hiç suç yok mu kız niye bedenini elletiyor? Madem zina neden aşk sevgi uğruna zina yapıyor bu kızlar?
Mesela hiç bir kıza aşık taklidi yapıp tensel zevk yaşayıp terk ettiğiniz oldu mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Karma- günah, vebal. Hani böyle kavramlar var. Her şeyin bedeli var.
Var evet
sevgi duyduğumla da dahil elini tutmaktan öte gidemedim çünkü ona söz vermeden onu Allah'ın emaneti olarak kabul etmeden yani evlenmeden bu olmamalı.
Ee sonuç noldu?
Elini bile zar zor tuttuğun kızlar terk etmedi mi aldatmadı mı?
onlar kendilerinin bileceği iş bir gün denk gelir hanımefendi olan insan olan biri diye umuyoruz bakalım...
Bırak aga iyi niyetli olmayı
çevremde evlenen arkadaşlarım var gayet de iyi niyetlilerdi, gün geldi güzel insanlarla evlendiler. Mesela arkadaşım.. İlkin bu dediğim tarzda bir şey olmuştu konuşmak istediği kız kendini istemedi arkadaş üzüntüden sigaraya başladı normalde içmezdi.
Gün geldi, askerlik-iş-maddi birikim yokken biriyle evlendiler şimdi hamdolsun mutlular arkadaş da bir şekilde geçinmeye çalışıyor aileler yardımcı oluyorlar falan.
Öylelerin anne kardesleride yapmış ki millete yapiyolar
Ne alakası var kız aptalsa erkek de kızı kullanır bunun nesi tuhaf?
Çok alakası var aile tecrübeli ondan
Karaktersiz çok.
Böyle daha iyi bence ya
Adam gibi adam efendi olunca bir şey kazanamıyorsak karaktersiz olmak normal.
Kendini kiminle kıyasladığına göre değişir.
Karaktersiz serefsiz erkeklerle kendimi kıyasladım benden farkları ağızları iyi laf yaptığı için kızlar her zaman onları tercih etti ta ki bende onlar gibi olana kadar
her şey ağzı iyi laf yapmakmış cidden kızlar aşık olunca akıllarını kaybediyorlar ve o kızı kullanması basit oluyor
Yanlış düşünüyorsun.
Hayır bizzat tecrübe ettim ne kadar böyle efendi sessiz sakin karakteri düzgün erkek varsa kızlar hep onlar yerine it kopuk serseri puşt erkekler ile takıldılar
Bir erkeğin karakteri bozuksa karakteri düzgünken onu hicbir kızın tercih etmemesi karakterinin bozulma sebebidir
Herkes kendine göre birini bulur. O seviyedekiler seni tatmin ediyorsa, o da senin tercihin.
Bu bir gerçek siz kötü adam seviyorsunuz ya da zengin olan adamı. Sonuç ya aldatıyorsunuz ya da şiddete cinayete kurban gidiyorsunuz
böyle tipler bana engel atsın karşılaşmayalım
Sende azcık zeki ol kullandırma kendini. Kullanan suçluysa kullandıranın aklı yok mu?
bro really said that's shit
Demek ki kendini kullandırıyorsun
tamam kanka sus ya en çok sen
Sjsjsjjssj bir insan nasıl kendini kullandırır ya lol
ne diyon la
Yapana da adam denilmesin.
Biraz zor o
Ama ben çok gördüm sevgilim bana evlilik vaadetti seks yaptık ve terk etti diye ağlayan kız? Biz sizin aşık olduğunuz erkeği kıramayacağinizi ve aşık olunca seks yaptığınızı bildiğimiz için sizin duygusal olmanızı kullanıyoruz kusura bakmayın
İyi halt yiyorsunuz
Hemcinslerim sen ve senin gibi karakterde insanlara inanacak kadar saf olmasa keşke ama ne yazık ki öyle
Aynen abla yapacak bir şey yok maalesef gerçekler böyle
bazen