Ne yapmalıyım istemeli miyim o parayı yoksa bırakmalı mı?

2 aylık bi ilişkim vardı tabi ilişki ise öyle çok sevgilim olmadı benım, anlamıyorum pek ama evlenip yuva kurmak istiyorum , neyse bu kişi ye en baştan niyetim ciddi evlilik vs dedim oda bana öyle olduguu söyledi

ama ilk zamanlarda cinselık konusmak istedi, defalarca zorladı niyetin iyi değil dediğimde de bu lar normal evlenecek insanlar hep konuşur vs diyip herşeyi normal ederdi istedigi sekılde konuşmayınca sogutuyon beni derdi, çok az mesaj çok az aramalar falan gözlerime içine bakarak sözler verdi ve hep söz verdiği evlenicez vs hemde nasıl bu kadar yalancı biriyle kötü biriyle ilk defa karşılaştım, benden para istedi iyiyken az b miktar ama benım için çok şimdi vermiyor tm diyor getirmiyor kendısı memur birde parası vs var, isteyincede insan değilsin sen isternirmi vs diyor vermiyor, en basından beni her anlamda kulannak istemiş ki para anlamında kullandıda ilaç aldırırdı mesela doktora yazdırsak 50 belki ama ben alırdım kendı paramla 200 gelır alırdı benden hep hastayım falan, derdi hepsi yalan dolan kullanmak içinmiş toplam 3 defa görüştük bana benden senin elıni cebine attırmadkm dedi ben en fazla 300 tl bilmeden 400 lik harcama olmuştur oda gittiğimiz yerde o ne yiyosa onu yedim ama benın ona verdiğin daha da fazla ben ne yapmalyım düşündükçe sinir oluyorum, paraya da ihtiyacım var kaban alacaktım ben onla , istiyorum tm diyo vermiyo getirmiyo sizce istemeyip bu defteri kapatmalımıyım tamamen, iş yerime geliyo hala işi bitmedi yüzüme falan da bakıyo ilk defa böyle biri ile karşılaşıyorum

Ne yapmalıyım istemeli miyim o parayı yoksa bırakmalı mı?
Cevapla