2 aylık bi ilişkim vardı tabi ilişki ise öyle çok sevgilim olmadı benım, anlamıyorum pek ama evlenip yuva kurmak istiyorum , neyse bu kişi ye en baştan niyetim ciddi evlilik vs dedim oda bana öyle olduguu söyledi
ama ilk zamanlarda cinselık konusmak istedi, defalarca zorladı niyetin iyi değil dediğimde de bu lar normal evlenecek insanlar hep konuşur vs diyip herşeyi normal ederdi istedigi sekılde konuşmayınca sogutuyon beni derdi, çok az mesaj çok az aramalar falan gözlerime içine bakarak sözler verdi ve hep söz verdiği evlenicez vs hemde nasıl bu kadar yalancı biriyle kötü biriyle ilk defa karşılaştım, benden para istedi iyiyken az b miktar ama benım için çok şimdi vermiyor tm diyor getirmiyor kendısı memur birde parası vs var, isteyincede insan değilsin sen isternirmi vs diyor vermiyor, en basından beni her anlamda kulannak istemiş ki para anlamında kullandıda ilaç aldırırdı mesela doktora yazdırsak 50 belki ama ben alırdım kendı paramla 200 gelır alırdı benden hep hastayım falan, derdi hepsi yalan dolan kullanmak içinmiş toplam 3 defa görüştük bana benden senin elıni cebine attırmadkm dedi ben en fazla 300 tl bilmeden 400 lik harcama olmuştur oda gittiğimiz yerde o ne yiyosa onu yedim ama benın ona verdiğin daha da fazla ben ne yapmalyım düşündükçe sinir oluyorum, paraya da ihtiyacım var kaban alacaktım ben onla , istiyorum tm diyo vermiyo getirmiyo sizce istemeyip bu defteri kapatmalımıyım tamamen, iş yerime geliyo hala işi bitmedi yüzüme falan da bakıyo ilk defa böyle biri ile karşılaşıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Konuşma üstüne çizik çiz. Unut gitsin ne d/llama adamlar varya hem parasını hemde kendilerini yiyorlar.
İş yerime geliyo daha işi bitmedi burada iş icabı konuşuyorum ama o paraya da ihitiyacım var kaban alcaktım kendıme onun durumu ben en iyi düşündükçe canım sıkılıyor helal etmiyorum diyom etme diyo neymiş partronım ondan fazla para almış ona say diyo ya diyom benim cebime girmiyo ki o para diyom kendını ve vicdanını böyle aklıyor
Aptal adam sende takılma meblağ da çok değilmiş hayrına say gitsin
Artık öyle olcak sanırım yok yani o kadar diyom lanet olsun al paran diyemiyo o kadar
Adam değilmiş napcan bari o önündeki ni kesip atsın birde erkeğim diye dolaşmasın
Sende'de var nerde görülmüş kız kesmimin erkek kesmine para verildiği
Adamlık o önündeki ile de olmuyor ki, yolda yürürken falan hrp mesafeli yürürdü sordugumda seni düşünüyorum derdi meğer görünmemek için miş, hasta olınca ilaç alırdım ne bilim , bi kere ayrılırken şey dedin buna hakkını helal et 3 defa görüştük sen verdin dedim, o zamanlar para muhabbeti yoktu, sonra ayrılmadı bu bebden dedi ki ben sıkışsam senden boş istesem geri sen vernenzmısın falan dedi, ya önceden bi planı vardı ya da ben böyle iyi niyet gösterince kullanmak istedi bilmiyorım parayı verdin ayın 15 de vercen fedi vermedi tabi hatta unutmuşum o gün yolda tekrar hatırlattı bişileri bahabe ederek, sonra 1 hafta sonra uçak bileti istedi almadım falan öyle yani benim iyi niyetimi kullandı en basından berı evlilk vs hiç bi düşüncesi yokmus
Bi de memur maaşı da güzel tüh suratına belki benden senden iyi alıyordur iyi sana ders olmuş bundan sonra yoğurdu üfleyerek ye
Ne bilim böyle çok ilişkim olmadı hep bi hayat mücadelem vardı hrp bi iyi niyetim kendi halinde, öyle güven verdi ki öyle sözler anlatamam bi insan bu kadar birinin gözlerine bakarak söz verir mi ya bu kadar olur mu dersin o derece
Neler var neler senin durumun 10 da bitanesi takılıp kalma farz et yemek yedirdin zor zorunada gidiyor anlıyorum ama yapacak bir şey yok
Evet çok alıyo, şu para için değer mi ya bunlara,
Değmez kendilerini düşürüyorlar.
Öyle ya dedim ki helal etmiyorum o para senden çıkar bi şekilde dedşm, öyle düşüncem artık
Başka çaren yok
Muhtemel başkasındsn da aldı, birde en çok iyi niyetimi kullandı ona üzülüyorum, güven sorunu olcak artık değdi mi bilmiyorum ne geçti elıne diyom hala daha brn sen soguttın vs diyo, hala bana kendımi suçlu hissettirmeye çalıyor
Almıştır, haberin yok kim bilir nicelerinden aldı yolda yürürken de cakmayasin veya başkaları görmesin diye tedbir almış kendince
Öyle yani ben işi var falan ya tenezzül etmez diye düşündüm verir diye düşündüm ama demek ki karakteri böyle başkasınada yapçak demek ki ya da yaptı
Can çıkmadan huy çıkmaz. Onunda huyu öyleyse daha çok kişinin canını yakar
Öyle son kez isticem insan gbı vermiyo sada artık yapamam bişi, fakır olsa benden az alsa maaş ya da işi olmasa durumu kötü olsa, ya da gerçekten sevmiş olsa ve biz anlasamdık diye ayrılsak sorun değil para ki o öyle diyo ama en baştan en sona beni kullanmış asla iyi niyet yık
Üzgünüm senin adına
İsteme kendini düşürme
Bir daha yazdım tm dedi bakalım vercek mi, o en baısndan art niyeti idi benim nasıl bi kız oldğum belli idi ama ona rağmen kullandı, beni acımadı merhamette etmedi ben ona yaralarımı acılarımı anlattım bile bile yaptı, şimdi kendını düşürme simi kaldı, bu son du saten vetmesse de yapamam bişi bu son dedim
Ne kadardı 400 tl miydi
?
Öyle bişi, değmez bu kadar yüz göz oldugımuza helalleşip gidebilrdik yolımuza ama beni kullanan birinde neden kalsın bneden kolay kazanmıyom sonuçta yoksa bulurum ya da çok çok kötü değil ama onda kalmasın alır bakasına veririm yardıma muhtaç birine ama onda kalmasın, onun dersi
Çok zoruna gitmiş haklısın katılıyorum sana yapacak bir şey yok sıkma canını
Geçmiş olsun. Para muhabbetine hiç girmemeliliydin. Yoluna devam edermisin.
Evet bilemedin ihitycaı var sandım ne bilim çok sıkıstı falan sandın sonra dan anladım kullandıgını
Kurtuldunsa asalaktan bi yetim sevindirdin
Bitirdim çok oldu, o hala beni sevdigini ama sen beni soğuttun diyor, hala kabul etmiyor bazı seylerı, para yı istedim bi miktarını hiç olmazsa dedim tm dedi bilmiyorum artık bu seferde vermez ise o verdiği ile bişi yaparım ki saten com dua ediyorum
Poposunu satıp versin hanımefendi parayı size
İlk defa bu kadar biriyle karşılaştım o satar belki bilmiyorum ama saten gözlerinin içine bak evlilk düşüyorum niyetin nedir vs diye kaç defa dedim hep sözler verdi falan bu karakterde ise yapar
Ayrılın gitsin hanımefendi
Bitti saten, ama insan gibi istiyorum kaldı kı hepsını değil sadece ihtiyacım olanı onu bile vermiyo isteyince de kötü kötü konusuyo
Poponu sat ver paramı deyin hanımefendi ona
Görüşme onunla
İş yerine geliyo daha işi bitmedi benden fazla maaş alıyor benin ihityacım var diyom inanmıyo bile patronun fazla para aldı benden ona say diyo her şekilde kendını ve vicdanını haklı cıkarıyo
Vermez gibi ya. Tüh :(
Heralde vermicek 2 defa tm dedi ikisinde de getirmedi vermedi
Neden bu tiplerle sevgilisiniz
Öyle görünmedi ki çok güven verdi mesela aklıma gelmez dı, fark ettim ama zoruma gitti mesela para değil çok aslında iyi niyetimi kullandı bende söyledim ama şu kadar şey için erkeklik onurunu ezmeye değermiydi dedim
Senle cinsellik yasamadi mi?
Toplam kac para verdin ona
1500
Ve ben sadece 600 tl istiyom gerisi kalsın ondan benım hakkım onda olsun, ama sıkıstım
Ohaa cok para
İstersen ben alayım geri o parayı
Saol kendını haklı cıkcarıyor patronum ondan çok para aldıgı için içim vicdanım rahat diyor, helal etmıyorum, bi yerinden cikaır
Onun arkadaşlarına söyle rezil et onu
Onun amacı seninle yatmakmış bence
Muhtemel yni niyeti iyi değil miş olabilir birşeyler yaşamak ister anlarım ama ben ona kaç defa öyle olmadığını yapmayacagımı vs izah ettin niyetimi falan kaç defa dedim o her seferinde sözler verip kaldı, sonra işi bitince de gidecekti, sorsan öyle değil ama normal miş herkes yapıyomuş mesela para istedim diye beni suçluyor istenmez mış falan
O her türlü haklı çıkar pattonum fazla para almış, biz pahalıya kayıt etmişiz hatta brb etmişim o yüzden o parayı ona say diyo,
Geçmiş olsun ozaman
Aranızda biseyler oldumu peki
Ve yaşlarınız kaç
İşte bence
Vermiyor o kadar laf edıyon lanet olsun al buda senin paran kapat çeneni demiyo düşün artık
Adam yüzsüz demek
30 yaşında demek ki ilk defa bu kadar gözlerinin ine baka baka yalan söyleyen birini gördün bu kadar birinin iyi niyetini kullanan köti birini