Yani sizce neden boyle yapiyor olabilir ben bi anlam veremedim?

Biz bir arkadas vasıtasiyla tanistik o maraşta oturuyor özel. harekat polisi cidden okadar samimi okadar sempatikki 1 ay konustuk tek bir yanlis kelimesi ya da cnsel konusma gecmedi aramizda ama surekli o yazardi benim islerim basimdan askin oldugu icin ona pek zaman ayiramazdim ama konusurdum sonra 3 gun yazmadi bi baktim. beni heryerden cikarmis bende nedenini sormadim deprem. olunca direkt onu aradim iyim bir problem yok ama burasi cok kotu surekli sahadayim dedi biraz konustuk sonra bana b3n 2. Plan olmaktansa hayatinda olmamayi tercih ederim dedi bende ona acikladim nedenini sonra kapattik 3 gun ben yazdim hani destekcinim arkandayim birsey olursa yaz ara dedim.. yazdigim her mesaja direkt cevap veriyor ama ne yaptigimi nasil oldugumu sormuyor ya da kendi yazmiyor.. bu sabahta ben yazdim konustuk ama yine mesafeli konustu bende haklisin diyip dahada yazmadim.. yani konusmak istemese mesajima cevap vermez oyle olursada bir daha yazmam zaten.. ama neden boyle yapiyor hani aninda cevap veriyor ama boyle yapiyor

Yani sizce neden boyle yapiyor olabilir ben bi anlam veremedim?
Cevapla