En çok sinir olduğunuz şey ne, benim kazanmaya çalıştığım hayatı başkaları çok basitmiş ve kolaymış gibi yaşıyor?

Dogdugum sehir mi kaderim Mersinli olupta 14 yasinda sevgili olup kari koca hayati yasayip 21inde evlenen var. Bide aralarindaki guvene hayranim o yasta kocayi imkani guveni nasil buluyolar nasil sevilebiliyolar ya. Sevilmek o kadar kolay mi. Ben tiktoka video atsam nazardan tepe taklak olurum gulluk gulistanlik hayat yasiyolar

En çok sinir olduğunuz şey ne, benim kazanmaya çalıştığım hayatı başkaları çok basitmiş ve kolaymış gibi yaşıyor?
Cevapla