Namazı dudaklarım kanadığı için kılamıyorum?

Öncelikle umarım ki hepiniz iyisinizdir. Bu deprem olaylarında Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah. Çok üzgünüm böyle bir durumda soru sormak hiç istemezdim fakat içim çok huzursuz. Ben namaz kılan biriydim önceden halada kılıyorum fakat ben cilt tedavisi gören biriyim. Bilen bilir cilt tedavisinde verilen ilaç cildi kurutur ve döker. Dudaklarımı çok fazla çatlatıyor. Bazen o kadar kötü duruma geliyorum ki yemek yemek için ağzımı açamıyorum hem sızlıyor hem kanıyor. Tabi kan gelmesi yüzünden abdest bile alamıyorum. Bazen düzelince kılıyorum ama kılamadığım çok zaman oluyor. Gerçekten çok kötü hissediyorum sizce günah mıdır yoksa sebepli olduğu için affı var mıdır

Namazı dudaklarım kanadığı için kılamıyorum?
Cevapla