Deprem bölgesinde değilim ama erkek arkadaşım 1 haftadır yurtdışında depremi wp durumunda paylaşmasına rağmen bana akşam yazabildi?

Sizin tepkiniz ne olurdu?

Tamam deprem bölgesinde değilim ama insan merak eder görünce hemen mesaj atar sorar ama daha akşam üzeri yazabildi.

Yazmıyorum şimdilik.

Kırıldığımı belli etmeli miyim yoksa anlasaydı yazar mıydı diye hiç tepki göstermemeli miyim?

Deprem bölgesinde değilim ama erkek arkadaşım 1 haftadır yurtdışında depremi wp durumunda paylaşmasına rağmen bana akşam yazabildi?
Cevapla