Sizin tepkiniz ne olurdu?
Tamam deprem bölgesinde değilim ama insan merak eder görünce hemen mesaj atar sorar ama daha akşam üzeri yazabildi.
Yazmıyorum şimdilik.
Kırıldığımı belli etmeli miyim yoksa anlasaydı yazar mıydı diye hiç tepki göstermemeli miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çünkü insan olduğu için olabilir mi? Binlerce insan öldü. Normal Bir deprem yaşamadık. O an işi varmıştır. Paylaşıp çıkmıştır. Müsait olunca da sana dönüş yapmıştır. Bence haklı
Haklı derken? Türkiyedeyim o yurtdışında, burada da deprem oldu belki her şeyi detaylı mı inceledi. Belki nenim olduğum yerde etkilendi. Ya da orada akrabalarım var. Sormak zor mu
Haklı tabi. 4. en büyük afeti yaşadık ülkecek. Senin güvenli bölgede olduğunu biliyor demek ki. İçi rahat. Neyine ilgi bekliyorsun sende? Allah'ım ya insanlar hala enkaz altında. Senin derdine bak, yazık. Şuna bile trip atacak bişey buluyorsunuz ya yemin ederim hayret bir olay.
Deprem bölgesinde değilsen niye ilgi bekliyosun ya
O yurtdışında çünkü ve orada deprem olsa ben en azından duyduğum an ilk o aklıma gelirdi iyi mi değil mi etkiledi mi ya da kendi olmasa da arkadaşları/akrabaları vardır, belki desteğime ihtiyacı vardır diye
Deprem bölgesinde olmadığını biliyorsa böyle bir ilgi beklemen her durumda kendini düşünen biri yapar seni. Orada olmadığını biliyor içi rahat seni ilgilendirmeyen bir konuda niye sana destek versin senlik bişey yok ki.
Bencillik değil ki gün boyu ilgilensin diyen biri değilim. Bir mesaj atmak zor değil. Sonuçta Türkiyedeyim, o farklı ülkede ilk aklına ben gelebilirdim
Ya şöyle bir günde bile kendine kırılma payı çıkarman bile başlı başına bencillik ve şımarıkça kusura bakma
Neyse düşüncelerimiz farklı anlaşılan, böyle günlerde insanlar sevdiklerini yanında isterler asıl.
Deprem bölgesinde olmayanlara yazmak saçma, hele deprem bölgesinde olmayıp kendisine yazılmasını beklemek dahada saçma.
Türkiyedeyim o ise yurtdışında ve hissetmişimdir belki. Eğer onun olduğu ülkede olsa ilk o aklıma gelirdi, o iyi olsa bile belki arkadaşları akrabaları kötü ve üzgün diye yanında olmak isterdim. Sonuçta merak edersin.