Kimse yargılamasın lütfen sizden başka anlatacağım birisi yok?

Nerden nası başlasam bilemiyorum sadece içimdekileri biraz anlatmak istiyorum çok güzel bir kız değilim çirkin de değilim genelde çevrem çok güzelsin der ama kendimi beğenmiyorum fotoraflarda çok kötü çıkıyorum günaha girmek istemiyorum ama zamanında çok değersiz hissetirildim çok ağır şeyler yaşadım şu an hayatımda birisi var çok seviyorum ama sevildiğime inanmıyorum benimle fotoraf paylaşmıyor bile sevse paylaşır diye düşünüyorum ben onun eski sevgilileri kafar güzel de değilim ailesiyle tanıştırdı evlilik konuşuluyor benim ailem henüz bilmiyor ben demedim çünkü beni sevdiğine inanmıyorum bunlar benim kuruntularım mı onuda bilmiyorum depremler oluyor insanlar ailelerini kaybediyor bu onun yanında hiç bir şey farkındayım ama kimse beni yargılamasın arkadaşlar sevgilimin beni bir gün bırakıp gitmesinden çok korkuyorum bazı zamanlar içime bir his düşüyor titremeye başlıyorum tüm vucudum titriyor durduramıyorum içimde tarif edilmeyecek bir korku duvarlar üstüme üstüme geliyor sürekli ağlıyorum asla ama asla o an yaşadığım korkuyu duyguyu acıyı tarif edemem ona muhataçmışım gibi hissediyorum bu neden kaynaklanıyor neden oluyor piskolsga gitmeyi bunları anlatmayı düşündüm ama doktorun beni yargılamasından korkuyorum bu bir piskolojik rahatsızlık mı nasıl başa çıkıcam yardımcı olun neden böyle hissediyorum sebebi ne

Kimse yargılamasın lütfen sizden başka anlatacağım birisi yok?
Cevapla