Neden ya? Erkekler neden hiç net değil? Neden ne istedikleri belli değil?

Seni seviyorum diyip bıraktı...
Şimdide başkasiyla çikiyor :) 2 ay geçmeden
Keşke bilseydim onda olupda bende olmayan şey ne...
Onu buna rağmen hala seviyorum ve deli gibi özledim:)
Neden ya? Erkekler neden hiç net değil? Neden ne istedikleri belli değil?
Cevapla