Sevdiğimiz bir kıza hoşlandığımızı söylediğimizde red yersek bir daha şansımızı denemelimiyiz?

Arkadaşlar ne yapmamız lazım böyle bir durumda tekrar bir şans verim mi vermiyim mi yazim mi yazmiyim mi muallakta kaldım yardımcı olursanız sevinirim :(

Güncellemeler
+1 yıl
Günceldir.
Sevdiğimiz bir kıza hoşlandığımızı söylediğimizde red yersek bir daha şansımızı denemelimiyiz?
Cevapla