Sevgilime geç yazıyor diye sitem ediyordum hep sorunlu benmişim gibi davranırdı ben çocuk gibiymisim öyle mi oluyor?

Benden olgunluk bekliyormuş bu konuda elinde sürekli ergen gibi telefonla UGRASAMAZMİS öyle diyor kendileri bende artık kendimi geri çektim soğudum. farkında değil neyse günler geçti normaliz bugun Görüntülü aradı konuştuk kapattık üzerinden 5 saat geçti belki 10 15 defa vatsaba girip ckti ama bana yazmadı hala ayrılmak mı istiyor sizce

Sevgilime geç yazıyor diye sitem ediyordum hep sorunlu benmişim gibi davranırdı ben çocuk gibiymisim öyle mi oluyor?
Cevapla