Sanal alem gerçek olmayan hayat. İfşamın çıkacağı s*lakça bi hareket de hiç yapmadım. Sanaldan insanlarla tanışıp muhabbet bile etmiyorum. Ifşam çıkarsa bana da haberin beraber gülelim.
Kendi cücük zekanla bir şeyler anlatmak istemiyorsun ama beni tanımıyorsun bile. Bu siteden veya internetten hiç kimseyle düzenli muhabbetim yok ve tanışmadım. İfşa çıkacaksa buyursun biri benim düzenli muhabbetim var diye ekran görüntüsü atsın. Benim neden ve nerde takıldığım seni hiç ilgilendirmez sen ve senin gibilerin sanal alemi ciddiye aldığı aciz hayatı yaşamıyorum. Kaldıki konu ben bile değilim. 3 ay yokluk yüzünden netten birini bulup konuşup unutulmaz olmayı falan mı hayal ediyorsun?
Kafamda bitirdiğim an keser atarım Bi saniye düşünmem , arkama da bakmam
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kimler neler unutuluyor Hayatının hızlı akışları seni ne kadar unuttuğunu gösterir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bundan 10 yıl önce konuştuğum bir kızı hiç görmedim ama unutmadım. Hala özlüyorum onu ve çok merak ediyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ne kadar değer verdiğine göre değişir, kafalar uyusuyo ve anlasiyosan ayrıldığında seni üzer ama gerçekten seviyosan tabi. Bunun için biraz onla ekstra vakit gecirmen lazım sanal olduğu için
3 ay az birde benim yüzyüze konuşmam lazım elini tutmam lazım falan bunlar olursa anca bağlanırım yoksa ben kolay kolay öyle bağlanan tiplerden değilim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Ohho insanlar 40-50 senelik evliliğini bitiriyor. Kaldı ki 3 ay ve sanalda. Hemen unutur, önüne bakar.
Canım benim zaten hissi kalır demedim unutur mu dedim unutmak normal kelime anlamı olarak unutmak kafandan çıkması silinmesi gitmesi
Evet, kafasından da hemen siler. Hele ki söz konusu erkeklerse
Teşekkür ederim
Rica ederim
Unutmam ama sadece sanalda ise bir anlamı da olmaz.
İlla dokunmak mı gerekiyor bir anlamı olması İçin
Hayır görüşmek gerekiyor.
1 kere yeter mi
Yeter in mi cin mi görmek önemli olan
Anladım sağ ol
Sanal gerçek olmayan hayat. Sanal ne olabilirki umurumda olmaz.
Sanal gerçek olmayan hayat mı sanalda ifşan çıksa umursamazsın herhalde
Sanal alem gerçek olmayan hayat. İfşamın çıkacağı s*lakça bi hareket de hiç yapmadım. Sanaldan insanlarla tanışıp muhabbet bile etmiyorum. Ifşam çıkarsa bana da haberin beraber gülelim.
Sanalı umursamayan bir insanın bu sitede yoda olması komikmiş
Sanal alemi ciddiye alacak kadar değil.
Allah’a şükür ciddiye almamış halin bu alsan ne olacakmış zjsnnnsnnsnjsnsk
Kendi cücük zekanla bir şeyler anlatmak istemiyorsun ama beni tanımıyorsun bile. Bu siteden veya internetten hiç kimseyle düzenli muhabbetim yok ve tanışmadım. İfşa çıkacaksa buyursun biri benim düzenli muhabbetim var diye ekran görüntüsü atsın. Benim neden ve nerde takıldığım seni hiç ilgilendirmez sen ve senin gibilerin sanal alemi ciddiye aldığı aciz hayatı yaşamıyorum. Kaldıki konu ben bile değilim. 3 ay yokluk yüzünden netten birini bulup konuşup unutulmaz olmayı falan mı hayal ediyorsun?
😂 sanaldan insanları ciddiye almayıp beni bu kadar ciddiye alıp bunları yazman bu kadar da tongaya gelmeyin
Peki
👍
Ömür boyu aklımızda mi
kalmali :) ne yaşattı ki sanalda böyle :)
Konuşmanın neden bittiğine göre değişir.
Hatırlarsın ama iyi mi kötü mü o kişiye bağlı..
Hangi kız? Bir dakika evel konuştuğum değerli değilse derhal unuturum
Hareketlerinden soğuduysam unutmam bir dakika alır birine bağlanmam ve vazgeçmem 1 dakika
Ya millet 10 yıllık eşini unutuyor
Sanaldan 3 ay neee
Yani bu 3 ayda ne konuşulduğuna ne derece güçlü iletişim kurulduğuna bağlı
Konuşmanın neden bittiğine göre değişir.
Hatırlarsın ama iyi mi kötü mü o kişiye bağlı.
Kafamin mesguliyetine bağlı
5 10 sene içinde unutabilirim belki
3 ay aynı evde yaşadığımı bile unuturum, 3 ay ne yavrum
Bu kişiden kişiye göre değişir aslında yoksa kolay kolay kimse kimseyi unutmaz
Unutamadıkarım var ama 3 ay dan daha uzun süre konuşmuştum
sanalı çok abartma hiç bir kalıcılığı yok aranan bazı özellikler varsa reel yaşanabilir gereken güven görülüyorsa
sadece arkadaş olarak sanaldan konustum birini cokdan umutmusumdur, adini falan söyleyip beni hatırladınmı derse anca hatırlarım
niyeyse sanaldakiler hiç unutulmuyor bende 5 yıl önceki sanal sevgilimi hala unutmadım lkfdgjs
Kaç kere görüştünüz reelde
O değil de o zaman 13 müydün
yok 14 yaşım 19 fklgddg
Kafamda bitirdiğim an keser atarım
Bi saniye düşünmem , arkama da bakmam
Kimler neler unutuluyor
Hayatının hızlı akışları
seni ne kadar unuttuğunu gösterir
Bundan 10 yıl önce konuştuğum bir kızı hiç görmedim ama unutmadım. Hala özlüyorum onu ve çok merak ediyorum.
Ne kadar değer verdiğine göre değişir, kafalar uyusuyo ve anlasiyosan ayrıldığında seni üzer ama gerçekten seviyosan tabi. Bunun için biraz onla ekstra vakit gecirmen lazım sanal olduğu için
Hayatımdaki hiç bir kızı unutmam değer verdiğim kadar hayatımdadır:)
Unutmakmı * bile takmam sanal ortam çok boş bir yer ertesi gün snapte önerilenlerden bir sürü kız eklerim onlar idare eder beni
Max tc erkeği sevmeyin aldatin bunlari kizlar
Cidden hak ediyorlar boynuzu
Karaktersiz hepsi
Hem tipsiz hem karaktersiz
Ne hissettigime bagli
Geneli bilmem ama ben unutamazdım
2 saate falan unuturum herhalde 😂
Anında unuturum ne işim olur
Ne kadar sevildiğine bağlı
Unutmazsın tamamen ama karşındaki kişinin seni önemseyişine de bağlı
Tanıdığım kimseyi unutmuyorum
Hemen anında unuturum hiç vakit kaybetmem.
Tamamen değilde % 2 lik kısmı kalabilir aklımda :)
Yazmıyorsa unutursun tabiki
Dün yediğini unutur insan sen düşün.
1 dakikada bile unuturum
Ne kadar özel hissettirdigine bagli
Telefonla konuşmuşsam unutmam
3 günde.
Unutmak kafandan silinmesi tamamen
Evet tamamen silinir kafamdan 3 günde çünkü ben sanalda konuştuğum kişiye bağlanmam.
Daha doğrusu bağlanamıyorum öyle bir karakterim var alskldfjfh
Arkadaşın da olmuştur ama bu kişi 3 ay az mı sanki
3 ay az birde benim yüzyüze konuşmam lazım elini tutmam lazım falan bunlar olursa anca bağlanırım yoksa ben kolay kolay öyle bağlanan tiplerden değilim.
Olabilir ya bazı insanlar daha duygusal
Süre değil sevgi önemli
Unutmamm
Bana niye cevap yazmadin merak ettim
Takiyormusun beni
Yok 😂. Yorumunu da beğenmiştim de çıkmıştım bir ara şimdi girdim buraya
unutmam
Hemen unutmayacağım bir şeyi olması lazım
Evet
Unuturum
Unuturum
Evet, birkaç ayda.
unutmam
max 15 dk
Ben unutmam alzaymır degilsem
Seven insan unutur mu
Unutmam
evet
Unuturum unuttum
Adını da dahil
Oha şimdi düşünüyorum da adını cidden unutmuşum
Peki unuttuğun kişiyi nasıl hatırlıyorsun onu unuttuğunu nereden hatırlıyorsun gerçekten unutmuşsan
Sadece biriyle konuştuğumu hatırlıyorum silüeti de aklımda ama yüzü ve ismi değil şaka yapmıyorum bu arada
Tek kişiyle mi konuştun
Nasıl yani
Bir ayda yok olur
İsmi de dahil mi
KDV de dahil
Hayır asla
Buradaki kızlar unutturur
Evet
Evet 6 yılı unutuk
Haketmiyorsa 1 sn
2 güne unutulur..
Unuturum