Yılbaşı, sevgililer günü ve doğum günümde hep yalnızım sonrasında sevgilim oluyor. Bu normal mi?

Özel günlerde yanımda olmadıktan sonra diğer zamanlarda olsa ne farkeder
Yılbaşı, sevgililer günü ve doğum günümde hep yalnızım sonrasında sevgilim oluyor. Bu normal mi?
Cevapla