Vallahi böyle cevaplar verince hiç konuşasım gelmiyor. Soğuyorum. Artık başka uygulamalar kullanıp başka insanlarla kafa dağıtıyorum. Çünkü ne ilgi görüyorum nede sevgi

Vallahi böyle cevaplar verince hiç konuşasım gelmiyor. Soğuyorum. Artık başka uygulamalar kullanıp başka insanlarla kafa dağıtıyorum. Çünkü ne ilgi görüyorum nede sevgi

Ben de seni seviyorum dememesi dışında bir eksik göremedim. O emojisi, pisicik demesi falan bence çok tatlı. Sadece seni seviyorum demene karşı o da aynısını söylemeliydi tabii.
Cevap
6Cevap
Sevgiliye nasıl hitap edilceğini bilmiyordur.
Sıkıcı geliyordur. Gerçekten de sıkıcı
Ne sıkıcı
Sürekli vıcık vıcık konuşmalar
Aslında konuşmalar arkadaş gibi
Daha ne demesini istiyorsun kalp atmış işte
Seni seviyorum diyebilirdi
4 ay
Sabah sabah seni seviyorum deme sende 🙃😀
Normal günde de böyle
sevmedigi bariz. takilmaliksin ona gore
Haklısın
Bilmiyorum 5 saatte bir mesaj atıyor
Ailesine niye anlatıyor
Sevmiyor evet
Ben bile soğudum mk
😔
Midem; bize müsaade
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?