Ben ne zaman imâlı şarkılar dinlerken dibine kadar o şarkıyı hissedebileceğim ya?

Toksik bir ayrılma hikâyem yok. Toksik bir ilişkim de olmadı. Dolayısıyla üzülüp acı çekeceğim ama yeri geldiğinde baya da içten saydıracağım, o şarkıyı dibine kadar yaşayacağım bir gün ne zaman nasip olur ya dkdjdj

Ben ne zaman imâlı şarkılar dinlerken dibine kadar o şarkıyı hissedebileceğim ya?
Cevapla