Hiç yüz yüze görüşmediğiniz biriyle sevgili olur musunuz
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Hayır olmazdım
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Olmam tabii ki aklı olanlara da olmamalarını tavsiye ediyorum flörtleşmeyi anladık da yüz yüze görmeden sevgili olmak nedir
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Flörleştiğim kişi de yüz yüze görüşmeden olmaz dedi görünce birbirimizi oluruz dedik beklemedi bile :) bu da böyle bir anım :D
Tanımam lazım hislerini düşüncelerini anlamam lazım.
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Olurmuşum, oldum olmam diyordum Olurmuşum seve seve :d
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Yüzyüze görüştüğüm biriyle bile kolay kolay sevgili olmayan bana sorulacak soru mu bu kardeş😊
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Olurmuşum, oldum. 🤓
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Ruh ikizi dediğiniz bir insan olunca sanal veya gerçek Arkadaş olunur.. hatta evlilik yapılabilir sonuçta herkes kötü değil.
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Görüntülü görüşme yaşadınız mı?
Hayır sesimizi dahi duymadık
Eminin. ki Karşındakinin sizin yaşlara uymadığı hatta 40 ,50 hatta 60 yaşında birinin olacağını unutmaman gerekir. Çünkü genelde sanal ortamda şaka ya da dalga ile başlayıp aşık olanlar olabiliyor..
ben oldum ama pek güvenmiyorum aldatırmıl gibi geliyor her zaman güven gerek ya sonra hep kavga oluyor
Olunmaz herhalde hiç görmeden
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Hayır, görmediğim birini ne edeyim?
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Sana senin kadar ilgi göstermiyorsa hiç kovalama bile
Telefon aşkı mı yaşıcaz? Saçma değil mi?
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Olursa diye yedekte tutuyor seni. O kadar konuştunuz 1 ay yazmamakta ne yaz geleceksen gel görüşelim de. Biran önce buluşun. Sonrası olacak olan olur zaten. Yalnız kızamazsın şu an ona biriyle konuşuyorsa da. Sonuçta sevgili değilsiniz.
Tamam da ben ona seni istemiyorum demedim ki. Kendisi de dedi hatta beni istemiyorsun diye düşünüyordum diye. Ben onu arayıp sormaya başlayınca uzaklaştı benden. Normalde saniyesinde cevap veren insan aralıklı ve ittirmeyle konuşuyormuş gibi cevap verdi. Yazmamasına işini falan bahane etti. Normalde etmezdi. Öyle olunca ben de yazmadım artık. Ben ona yolu söylemiştim. O beni cepte bilip, (ben öğretmenim atanmadım, takipleştiği kızın profilinde atanmış yazıyordu o da öğretmen) başka birilerini aramaya gitti. Sonra onlardan da babayı alınca tivitten bana acıtasyonlu gönderme yapıyor.
Anlaştıktan sonra niye olmasın ki
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Ondan ümit yok artık canım o defteri kapat Geç kalmışsın İstersen konuşalım açıktan yazabilirsin
Heyecanlandırıyor da olurum
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Buluşmada elektrik alırsam olur
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Hayır
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Kısa süre evet uzun süre hayır
Olmazdım.
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Oldum.
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Hayir
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Olmuştum
He artık olmam
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Hata sende. İstemediğini düşünüp seni salmış ve seninle yazışırken muhtemelen takipçilerinden biriyle de yazışıyordu
Göndermeli sözleri sana attığını da sanmam
Bana olduğuna eminim
Sevisirim
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Oldum 😅
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Olmam
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Olmayız
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Hayir
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Toksik ilişki
Biz Allahı görmeden sevmedik mi
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Geri dönmek istiyor
Olurum 🥰🥰
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Hayır olmam
Oho çok oldum
Hayır
Hayır tabi
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Hoslaniyonmu
Hayır olamam
Olmam
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Olamam
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Bilemem
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Oldum
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
hayır
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Olurum
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
İyi biriyse olurum
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?
Bilmiyorum
Olmustum
No no no
Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez. Bu arada instada takipçi sayısı artıp azalıyordu. Yeni takiplediğini düşündüğüm birisiyle 1 hafta sonra falan takipten çıktılar. Ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo. Ne yapmaya çalışıyor?