Hoşlandığım çocuk ne yapmaya çalışıyor ben anlamadım?

Konuştuğum kişiyle daha önce hiç yüz yüze görüşmedik. 2 yıldır tanışıyoruz. İlk başlarda hoşlandığım biri vardı o da biliyordu bunu arkadaştık, öyle olursak konuşacağımı söylemiştim. Hoşlandığım kişiyi çıkardım hayatımdan 1.5 yıl oluyor başka da kimseyle bi mevzum olmadı. 2 ay önce beni iyice sıkıştırmaya başladı. Sevgililik evlilik vs konusu açtı. Ben de onu sevdiğimi ama hissimin ne yönde olduğunu bilmediğimi, yüz yüze görüşüp zaman geçirmemiz gerektiğini söyledim. Bana haber ver müsait olunca falan dedi. Ben de onun söylemesini bekledim. Görüşelim vs demedi. 1 aydır da yazmıyor 2-3 hafta önce en son ben yazmıştım birkaç kez ben de bıraktım artık yazmıyorum. Tivitten göndermeli sözler vs paylaşıyo.

Hoşlandığım çocuk ne yapmaya çalışıyor ben anlamadım?
Cevapla