Merhaba,
Bi suredir pesimde biri var, yani daha dogru bir yenge. Annemi arayip duruyor ogluna istiyor. O 27 yasindaymis bende 22.. Okulumu henuz yeni bitirdim ve ise girecegim.
Şu an kendimi aslinda evlilige hazir hissetmiyorum.. Annesi bugun resmini yollamis anneme. Annem yinede bi bak dedi baktim. Yani idare eder tam benim tipim degil aslinda. Cok masum gibi duruyor.. sessiz sakin bir tip. Hatta yasini bile gostertmiyor enfazla 25-26 dersin ama hani yinede. Galiba oda okumus ama kendi meslegini yapmiyormus araba garajinda felan calisiyomus daha oyle sormadi annem. Annesi ne anlattiysa iste..
biryandan duyuyorum iyi birisi kacirma gibisi seyler. Biryandan diyorum denesemmi ama ben gorucu olarak evlenmek istemiyorummm..
benim icinde zor cunku bu zamanda hic birkimseyle olmadim. Simdi onunla gidip gorusursem hemen asik olurum diye korkuyorumm..
neyapacam akil verin neolur… 🥺❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bir erkeğe bağlı yaşama şöyle, okulun bitmiş bir iş sahibi ol, ve sonrada mantık evliliği yap bence
Yani diyorsunuzki kabul etme
Bence öyle şimdi kabul edecek hayatın mahfolcak tanımıyorsun en iyisi mantıklı olan
Biraz çalış hiç bişey içinde kalmasın sonra yapamadiklarin icinde birikiyor seni bitiriyor
Eğer görüşmeye gideceksen de çok uzun süre durma çayını iç bı dusunecem de oldu bittiye getirmesinler
Dürüstlük daima kazanır sen anlatırsın kendini oda illaki atıp tutar yükseklerden, mütevazı mi , çayı masaya dök sabrını ölç, gözü sağda solda mi yoksa senle konuşurken yeremi bakiyor yüzüne bakması gerek
Annem annesine dedi kizim calisacak.. yani kimse bu konuda bana karisamaz.. Cevremdeki insanlardan duydugumda iyi bir cocuk kacirma felan diyorlar. Hatta bi yengenin biri yani benim arkadasimin annesi demis (kizz cidden cook asiri uzun) kizim uzun olmasaydi valla o oglani kacirmazdim felan.. buyuzden benim kizla olmaz demis.. hayirlisi bakalim.. ama kafam Şu an cidden karisik. Biryanim diyor belki son firsatin bu.. belki boyle iyisi daha gelmez. Bir yanim diyor az daha bekle iyisi gelecek🥹
Konuşursun çalışacağını zaten Nişan süresi boyunca tanırsın iste
Evet haklisin.. ama biryanim gorucu hiic istemiyor😭 Normal hetkes gibi bende kendim tanisip evlenmek istiyorum. Hani karsimdakinin beni sevmesini istiyorum. Oyle anne zoruyla istemiyorum
Annen bile olsa zorlayamaz ki, hayır demeyi bilmelisiniz bence siz daha karar veremiyosunuz o yüzden hiç kabul etmeyin kendiniz aşık olun herşeyi kendi fikrin olsun
Annem zorlamiyor tabikide.. ama cevremdeki insanlar gitsin bi tanissin konussun diyorlar. Dusundugumde tamam cok fena bi tip degil ama benden yasca buyuk.. 5-6 yas var aramizda ve bu bana gercekten cok fazla geliyor. Hani evde kalmis bir kiz olsam neyse derim ama oda degil..
Şu an gercekten cok zor bir karar icindeyim
Bence görüşmek istemiyorum de ozmn bir çelişki de kalmazsın yani şu an evlilik düşünmüyorum diyeceksin babanı ikna et annen kabullenmiş gibi baban dediğini yapar
Kötü düşüncelere kapılma adamla konusmayinca kimseyide kirmis olmazsin iste
Annemle konustum, babamda razi degilmis.. Ikiside onu pek istemiyor.. Yani insallah annem en kisa zamanda annesine yok dicek.. Bizde oyle zorluk yok. Eger ben istemiyorsam bitmistir. Ama karsidakini kirmak istemiyorlar cunku tanidiklari oldugu icin. Laf soz olmasin etmesin diye.. Aniden annem dese yok olmaz istemiyo kimseyi felan ozaman hic bir kimse artik gelmez kapiya. Yani adimi cikarirlarki sevdigi var diye
Annemde diyor acelen yok, yeni ise girecen boş ver. Olsa olmasa fark etmez. Basimin ustunde yerin var diyor
tamam işte çok iyi sonuçta bulunmaz Hint kumaşı değil sen işini kurunca kendi istediginde görüşursun
Hiç görüşmeden olur biter iste
Aynenn oyle.. valla cok sagolun. Allah razi olsun🥰
yani sevdikten sonra neden cekiniyonki gor bi kahve ic elektrik alirsan ne farkeder
Onu tanimiyorum bile, varligindan bile haberim yoktu bu zamana kadar.. simdi vir yerde gidip icsem kahve felan. Baskasi gorse yanlis anlicak. Cunku hic cikmadim bu zamana kadar
ya ne yanlis anliycak görüşmeden konusmadan birdende tamm denmezki
Nekadar cok zorr yaaa😅😭 Nasil anlarsin o kisi dogru diye?
ya dogruluktan ziyade önce elektrik his yani begendinmi mesela evetse biraz konusursun işinde gucundeyse sorun yoktur
Resimde gordum ama iki resimdede cook farkli bir tip. Benim tam bi tipim degil ama kotude degil.. Pff bilmiyorum cok zor bir karar. Diyorum daha guzeli daha iyisi cikar zlbette ama belkide bu son bilmiyorum
yani resimle olmaz bi görmek lazim bi kahve falan ya da ortak bi komşuda bi çay
Aynen oyle biryandan diyorum keske disarda girmus olsak bir birimizi habersiz.. ben diyorumki biri annesi yuzunden degil kendisi gorup asik olmasini istiyorum🥺
cok iyi anliyorum ama öyle dusunme ortak vasitasiyla tanissan nolcakki begenmessen yine yoluna bakarsin
Aynen oyle haklisiniz aslinda.. ama bilmiyorum bana cok ters.. simdi gidip gorussem hemen asik olacam.. icimde ona karsi birsey olmadigi halde.. cunku kendimi biliyorum hic bir erkekten deger gormedim kimse hayatimda olmadi..
Görmezden gel
Neden peki?