Erkek arkadaşım erkek arkadaşıyla fazla mı yakın?

Erkek arkadaşımla 2.5 senedir birlikteyiz. Çocukluğundan beri çok yakın olduğu bir erkek arkadaşı var. İlişkimizin ilk zamanları sorun olmuyordu ama artık yakınlıklarına dayanamıyorum. Telefonunun kılıfında o çocuğun resmini taşıyor. Kaldır dediğimde kaldırmıyor. Beni koy dediğimde o zaman ikinizi de koymam diyor. Ne yaptıysam kaldırmıyor. O çocuk yüzünden tartışınca onu asla bırakmam sen istersen gidebilirsin diyor. Ne yapmam gerekiyor?

Erkek arkadaşım erkek arkadaşıyla fazla mı yakın?
Cevapla