Yoksa üzülmesine kıyamaz bu sadece bir bahane mi?
Bence bahanedir kesinnN
Bence bahanedir kesinnN
Arkadaş ve sevgili çok dengede tutulması gereken bir ikilemdir eyer birisi diğerinden ağır basar ise ayrılıkler ve ya küslükler olabilir ben şahsen arkadaşlarıma daha çok önem veririm sevgilimden belki ayrılacağım ama arkadaşlarım hiçbir zaman beni yanlız bırakmadı
Cevap
2Cevap
Bak o kisiden kisiye gore degisir. Eger arkadaslarinin sözünü dinleyecek kadar seviyorsa onlari, evet birakir. Ama cogunlukla hicbir insan arkadas cevresi yuzunden sevdigi kadini bırakmaz.
Kadın arkadaşları sevmiyordu beni başkasına yapmak istediler onu o da onları dinleyip gitti sevmiyor beni bence öyle değil mi
Kadınların bazıları cok manüpilasyoncu, ve o arkadas her kimse o kizlar yaninda oldugu muddetce hicbir iliskisinde mutlu olamayacak. Daha kotusu hayatinda da mutlu olamayacak. Artik sevip sevmemesinin bir onemi yok, ama cevap olarak sana onlara verdigi degeri vermemis ne yazik ki.
Anladım neyse yapacak bir şey yok kadın arkadaşları benim başarımı kıskanıyordu hep zaten zorla sevdiremezdim kendimi
Yani senle ne düşündüğüne ve arkadaşlarıyla aradaki bağa bağlı
Benle tanıştığı zaman tanışıyordu o kişilerle çoğu kadın arkadaşı beni sevmiyor kıskanıyorlardı başkasına yapmaya çalıştılar onu o da itiraz edip veya rest çekip yanımda olmayı seçmedi sorsam sevdiğini söylüyor ama sevgi karın doyurmuyormuş öyle söylüyor yalancının teki
S. et iyi olmuş ayrıldığınız.
Belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?