Bir erkeğin benden hoşlandığını nasıl anlarım 2. Hatta 3. Gözlere ihtiyacım var?

Bakışlarını yakalıyorum benim arkadaşım ona karşı birşeyler hissettiğini çaktırdı biraz sora daarkadaşları bakmaya başladı ama çocuk yanıma gelmiyor final haftası girince araya biraz kopukluk yaşadık bu olanlardan günaydın falan da diyoruz nadiren birbirimize ama anlayamadım sizce gelir mi bu çocuk ya da ben ne yapmalıyım (aşkta çok utangacim lütfen sen git açıl falan demeyin)

Bir erkeğin benden hoşlandığını nasıl anlarım 2. Hatta 3. Gözlere ihtiyacım var?
Cevapla