Bu takıntıyı anlayabiliyorum çünkü Bir ömür boyu sevişerek geçmiyor. İnsan anlamak ve anlaşılmak istiyor. Seyrettiğin bir filmi, okuduğun bir kitabı, gördüğün bir karikatürü, gün içinde gözlemlediğin absürtlukleri, anlatmak ve paylaşmak istersin , karşındaki zeki değilse ve anlattıklarıni anlamıyorsa ve anlamak için çaba gostemiyorsa bir müddet sonra içine kapanırsın, daha az konuşmaya başlarsın. onun ilgi alanları yoksa sana fazla bir şeyi yoksa ya da anlattıkları sana basit geliyorsa yine içine kapanırsin artık onun düşüncelerini anlamaya calismazsin çünkü heyecan verici bir şey düşünmediğini bilirsin. beynini doyurmadiktan sonra karşında Eros oku olsa ne yazar ya da çok parasi olsa. insan konusabildiği, sohbet edebildiği, gülebildigi biriyle olmak ister yoksa görünürde çift ama aslında yalnız olan bir hayat yaşarsın...

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer