İnsanı Hayata küstürür ya kişi kendisine topluma ve karşısındakine herhangi bir saygısı olmadığının belirtisidir anlamadığım şey bu şekilde nasıl rahat ediliyor daha derinsel düşüncelere girmek bile istemem
Ben bir kıza denk geldim , oral seksten nefret ettim ki cok severdim özellikle ben karşı tarafa yapmayi severdim beni herşeyden soğuttu o. Agiz kül tablası , aşağısı ondan beter akmış kokmuş