
sevdiğiniz birinden ayrılsanız mutlu olsun da nasıl olursa olsun mu dersiniz yoksa öyle birine denk gelsin ki beni mumla arasın mı dersin?

sevdiğiniz birinden ayrılsanız mutlu olsun da nasıl olursa olsun mu dersiniz yoksa öyle birine denk gelsin ki beni mumla arasın mı dersin?
Sevdiğim birinden ayrılmam, ayrılmak zorunda kalmış isem ki kalmam peşinden ayrılmam ama oldu da ayrı kalmak zorunda kaldım, gebersin ayol. Mutlu olamasın isterim yatsın kalksın aklına geleyim filan ayağı çukurlardan çıkmasın gelsin kollarımda acı çeksin onun yerine aynn. Beni mumla aramasın ölmek istesin ama ölemesin.
Cevap
3Cevap
Sevgilim olmadı hiç ayrılırsam demek ki anlaşamıyoruz
Nasıl bittiğine bağlı.. K*hpelik yaptıysa beni mumla arasın, mumu bile sönsün..
Sevdiğim birinden ayrılsam umurumda Bike olmaz o benim kalbimden çıkıp gitmiş birisi ben onu artık tanımıyorum etmiyorum
Ben mutsuzken onun mutlu olması beni mutlu etmez. Kimse kandırmasın kendini😂 ateşle bedduayı sal gitsin 🤪🤪😂
Mutlu olması için dua ettim tuttu hepsi mutlu maşallah. Keşke kendime de faydam olsaydı 😬
Nasıl ayrıldığımıza bağlı
2. derim yalan söyleyemem doğrusu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?