Ya arkadaşlar ne yapayım vazgeçemiyorum ne olur bana yol gösterir misiniz?

Sevmiyor ya ne yaparsam yapayım sevmiyor olmuyor yani bende vazgeçemiyorum. Seveceksin başka bir yolu yok diye mesaj attım yok dedim bu bana yumruk attı şikayetçi olmadım manipüle etti beni dolandırdı fiziksel duygusal her türlü şiddeti uyguladı yine şikayetçi olmadım şikayetimi geri çektim şimdi o istiyor ki ben zarar görmeden benim hayatımdan çıktım. Bu arada özür dilerim bugün geç paylaşım yaptım işlerim vardı.
Ya arkadaşlar ne yapayım vazgeçemiyorum ne olur bana yol gösterir misiniz?
Cevapla