Yaşlı çiftlerin birbirlerine isimlerinden sonra Bey ve Hanım demeleri benim çok hoşuma gidiyor Tabii ki bu tabirler resmiyet olarak gözükse de o yaş grubuna oldukça yakışıyor bana çok samimi geliyor bir saygı göstergesi olarak görüyorum
Bence aşk, tutku, romantizmi onlar en güzel şekilde yaşıyor. Ve biz gençlere çok iyi birer örnekler. Ben hayranlıkla bakıyorum onlara ve umarım böyle bir aşk yaşar, nefesimin sonuna kadar onun gözlerinin içine bakabilirim...
En İyi Cevaplar