Yaklaşık bir 4 5 yıllık arkadaşıymış ne yapmalıyım ya da kıskanmalımuyım kıskanmamalımıyım ne yapmam lazım yardımcı olun ben sizin merak ettiğiniz soruyu açıklıcam yani ne den böyle disaettin şöyle böyle ama lütfen yardım edin😔🙏
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
4-5 yil kimbilir neler yapmislardir, kiskanmama gerek yok, sevgili olmam..
Hayır knk aradaşlar orta okuldan
Ve imam kızı ben çok zor elde ettim 1 yıl feada ettim olmak için
Valla kimin kizi olursa olsun, bugün imam kizi kapalida olsa, dini inanci icin degil, zorunluda basini örten cikabiliyor. Zaten imam kizi karsi cins bir erkekle o yaslarda ne diye 4-5 yil arkadaslik yapar..
Ya işte orta okulda arkadaş olmuşlar halen daha görüşüyorlar
Kardesim, arada mesafeli, normal saygi sevgi cercevesinde bir arkadasliksa anlarim ama erkek arakadasi, sevgilisi ise anlamam, 4-5 yil degil, 4-5 ayda olsa anlamam..
Benim için sorun çıkarır
Arkadaşlar orta okuldan
İmam kızı olması içimi rahat ettiriyor arkadaş olmaları korkutuyor erkek erkegin ne olduğunu bilir korkuyor insan 1 yıl uğraştım ve ben ciddi yim
Geçmiş geçmişte kalmış
Nasıl yani
Bitmiş gitmiş bir önceki ilişkisi
Halen daha arkadaşlar bir sorun çıkartırmı ya da kız ona ilgili başka füşünürmü
Arkadaş olmamaları gerek bence ağırlığını koy
Yani arkadaşlar bayadır ama yani kız benleyken farklı bi düşünceye girermi onunla ilgili ve ayrıyeten kız İmam kızı beklemem öyle yani ama insan düşünmeden edemiyor be
Onun bunun kızlı olmasıyla ilgisi yok imam kızı diye düşünme hangi imamın kızının beş senelik sevgilisi olmuş. Sen inanıyorsan onu bitirdiğine üzerinde daha fazla düşünme irdeleme
Hayır knk arkadaşlar ama yani insan düşünmeden duramıyor be yani nasıl diyim arkadaşlar tamam sorun yok ama işte erkek erkeği bilir ve korkuyorum kaybetcem kzı die ve şöyleki daha çocuğun ne huyunu nede kendisini gördüm nasıl bir çocuk bilmiyorum ama cidden ülke güvenilmez hale geldi be bazıları yüzünden
O kadar basit değil işte geçmişte kalmıyor maalesef
Ya işte direkt diyeceksin ki böyle şeyler bana ters konuşmanı görüşmeni istemiyorum biraz da sert söyle. Sonrası Allah kerim
@Hanyakonya niye kalmasın herkes herkesin geçmişi yapabilecek bir şey yok sadece özgüvensiz insanlar bundan dert yanıyor
Ozguvensizlik değil o kız belki bizim karımız olacak başkasının onu ellemiş olması insanin zoruna gidiyor
Müslüman kadınsanız bir zahmet ellettirmeyin bedeninizi
Ya ilkim bide yani korkuyor inasan ve bunun imkanı yok öyle dememin benden önce tanımış bir kişi bilmiyorum ya
@Hanyakonya evet işte bunun adı özgüvensizlik. Ne yapsın tüm erkekler karınlar birbiriyle küssün mü siz ağlıyorsunuz diye. Elletme mevzusuna gireceksen elleyen de erkek tarafı. Dürüst olduğuna inandığınız insanlarla olursanız böyle problemler yaşamazsınız
Ozguvensizlik değil erkek beyni farklı kadın beyni farklı. Geçmişi kabarık erkek size normal geliyor ama geçmişi kabarık kız bize kötü geliyor. Zorla ellemiyoruz kardeşim kız elletmezse biz kılına bile dokunamayız sizde bitiyor olay
Knk şöyleki okdar değil skdkdkfkgk yani sevgililikleri yok ama insan korkuyor be beni bilmiyor bide çocuk belki açılcak çocuk bilmiyorum işte ozman insan yerinde duramıyor sıkıntı çakarası gelir
Kanka 4 5 yıl birlikte oldularsa kusura bakma da büyük ihtimal yakınlaşma yaşamışlardır
2 3 aylık bir ilişkide belki yaşanmaz ama 4 5 yılda yaşamaları çok yüksek ihtimal
Knk arkadaş tan öte değil arkadaş normal bir arakadaş
Arkadaş sevgili değil arkadaş 4 5 yıl sevgili olsalar Allah devamını erdirsin derim bende ama arkadaş be
Ee arkadaşlarsa niye yakınlaşmış olabileceklerini düşünüyorsun?
@Hanyakonya kim diyor geçmişi kabarık erkeği kadınlar önemsemiyor diye 😀 kadınlar daha rasyonel diye mi bu yanılgıya düştün her kız bi kere versin karım erkek görmemiş olsun oldu başka ne lazım? Ne güzel de kendi ahlaksızlıklarınızı aklama yolu bulmuşsunuz. Kadın zengin erkek seviyor o zaman fakir sevmiyor hepiniz zengin misiniz? Zorla ellemiyormuşsunuz dediğin gibi kadın da zorla elletmiyor bu yüzden endişeleneceğin bir şey yok ellemezsen yerinde durursan elbette kendin gibi birini isteyebilirsin Müslümanlıktan bahsedipte buraya girmen de bambaşka bir tezatlık. Soruyu soran arkadaş iyi niyetli temiz bir arkadaş aklını bulandırma
Knk işte ne biliyim orta okul bitti halen devam ediyor arkadaşlıkları ve nerdeyse hergün ig den sohbet ediyorlar sen sevgilin olsa ve senden başka ve senden eski bir erkekle konuşuyor seninde canın sıkılmazmı
Seninleyken senden başkası ile konuşmayacak bu kadar
Eyvallah bir arkadaşımda dedi olayları bukadar kafana takma akışına bırak olacağı versa Allah oldurur Allah herşeyi bilen gösteren yaşatacak olan dediydi
Kadınlar rasyonel değil duygusal biz rasyoneliz. Geçmiş önemli değil takmayın diyordun ama şimdi de kadınlar 'da önem veriyor diyorsun. Müslüman olsan ne yazar sen zaten rahat geniş bir kızsın
Bu güzel bir yorum ben de öyle olması gerektiğini düşünüyorum ağırlığını koy senden başka bir erkekle konuşmasın sen de konuşma senin gönlünün temizliği bana geçti açık gözlü ol ipleri hemen salma yeter gerisi dediğim gibi Allah Kerim. Özgüvensiz çifte standart manyaklarını dikkate alma
Sıkılır bro ben el değmemiş kız arıyorum zaten aşırı kıskancım benim ömür boyu hayat arkadaşım olacak çocuklarımın anası olacak kadına kimse dokunamaz
@Hanyakonya hahaha bak sen öyle dedin şimdi öyle oldu. Kadınlar önem verir evet ama o saatten sonra yapılabilecek bir şey olmadığının farkında olduğu için rasyoneldir senin gibisi de akıllıysa memleketin başı dertte. Müslümanlıktan giren sensin zinayı da ben yaparım diyorsun hayırdır bu hangi din? Ben sana senin laflarınla karşılık verdim. Benim yorumumda zırlama kendi köşene yazıp ağla
Eyvallah yardımcı oldunuz ig takipleşelim sorum felan olursa ordan hemen iletişim kuruyum
Şu arkadaşı benim yorumumdan aldırsan teşekkür edeceğim
Lan ikiyüzlü edepsiz müslümansan namuslu olmak zorundasın benim namuslu kız istemem sana niye batıyor ? Sana giren çıkan şey sadece penis
Bende beyin var sen de yok. Yapacak bir şey yok mu? Terk edebilir mesela?
Bro ig var mı bi kaç daha sorum olacak ama burada anlatamıyorum be
@Hanyakonya ee sen namuslu musun? 😂 konuyu açan sensin ağlayan sensin defol yorumumdan özgüvensiz kırılgan seni
Kurt bi kaç sorum var ig gelsene yasin_baltacioğlu33
ya da burada soruyum ya boş ver ig yi
Hesabım yok benim
Şimdi bak şöyleki aşırı olayları taktığımı farkettim ve sorun çıkartıcakmı bilmiyorum bu olay bana ve çok düşünüyorum çok takıyorum bu konuyu da mesela erkek arkadaş diyince herkesin sevgilisi sanması kafamı karıştırdı sen kızsın bilirsin belki ben ne yapacağım bu konu hakkında
Arkadaşım ben sana saha kaç kere söyleyeceğim
Hayır ama ciddiyim ve nasıl karşılar bilmiyorum ben şöyle sanıyorum hep söylicek oldum knk istemiyorum ben böyle bişey die ama benden önce benden eski biri korkuyorum şöyle dicek sanıyorum çok üzücek bir laf bana göre "ya sanane benim arkadaşımdan senden önce tanıdığım biri seni bırakırım onu bırakmam" dicek sanıyorum ve ben bu konuyu onunla bi kere konuştum dedi ya sen neden öyle algılıyosun o çocukluğum dert arkadaşım sen çok farklı noktada sın dedi ben biraz da olsa için rahatladı ama bilmiyorum ki sen kızsın sen daha iyi bilirsin arkadaşı olmasını nasıl karşılamalıyım bana yardımcı olanilrimsin