Gündelik hayatta bir çok kez yapıyoruz aslında bunu.. Farkında olsak bile kıskançlık adı altında gizleyebiliyoruz.. Ben yaşadım da yaşattım da, siz hiç yaşadınız mı?
Farkında olmadan birçoğumuz yaşıyor ve yaşatıyoruz! Flört şiddeti nedir?
tamam şiddet falan bunlar olmaz kabul edilecek şeyler değil ama tutup gece çevrimiçi olduysa, başka erkeklerle konuşuyorsa bende kabul etmem. o zaman aynısını bende yaparım o ilişki ilişki olmaktan çıkar açık ilişkiye döner. herkes istediğini yapar. bu devirde güvenecek insan mı var?
Evet. Çok haklısın yaşadım. Yaşatmadim diyemem ama yüzde 5 tir yaşattığım genelde öfkemi içimde tuttum partnerime en fazla yansıttığım sessiz kalmak ya da onunla ilgilenmemek olmuştur. Hoş değil ne yaşamak nede yaşatmak.