Arkadaşlar merhaba, bir senelik ilişkim var sözel olarak sevdiğini söylüyor koruyor yanımda oluyor ama bunlarla sınırlı tutuyor mesela yıldönümümüzü kutlarken bana gül göndermişti ama ben hiç dokunmadan çöp oldu o güller sana yenisini alırım dedi ama almadı aldığı diğer hediyenin de maddi değeri düşüktü beni düşünmesi yeterdi tabiki maddi durumunun o hediyeye yettiğini söyledi ama laf arasında nişanlım ya da eşim olmadan ağır hediyeler almam dedi altın pırlanta gibi şeyler anca o zaman alınırmış sevgililikte alınması olmazmış. doğum günleri ve yıldönümü hariç hiç hediye almadı bana ben ona küçükte olsa sürprizler yapıyorum ama o yapmıyor ben önem veriyorum böyle şeylere biliyor bir yerlerde otururken birilerinin elinde çiçek görüyorum mesela ya da farklı şeyler aa çok güzelmiş diyorum beğendiğimi gösteriyorum ama yine kayıtsız kalıyor ben düşündüğüm kadar düşünülmek istiyorum ne yapmam gerekir bir erkek neden böyle davranır
Bu arada maddi durumu çok iyi değil ama kendine bir eşya aldığı zaman en iyisini alıyor bana aldığı hediyler hep küçük
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer