Birbirimize güvenmekle alakalı sorunlarımız var ama seviyoruz birbirimizi. O yüzden güvenmek için zaman verdik. 2 aydır görüşüyoruz ama 3 yıldır tanışıyoruz.
Bugün bir anda aradı beni ben çalışıyordum korktum aniden arayınca bişey oldu sandım. Sana bişey sorucam ama dürüst cevap vereceksin dedi. Dedim her zaman. Daha önce kimseyi aldattın mı sen diye sordu. Hayır aldatmadım dedim. Emin misin dedi. Ortak arkadaşlarımız var belki onlar bişeyi yanlış anlayıp söyledi ona bilmiyorum. Hayır aldatmadım tabi ki eminim dedim. Konu kapandı bir daha da açılmadı.
Bence beni çözmeye çalışıyor bu kız beni aldatır mı bırakır mı vs diye. Ama bir anda konusunu açınca acaba bişey mi duydu dedim
Bugün bir anda aradı beni ben çalışıyordum korktum aniden arayınca bişey oldu sandım. Sana bişey sorucam ama dürüst cevap vereceksin dedi. Dedim her zaman. Daha önce kimseyi aldattın mı sen diye sordu. Hayır aldatmadım dedim. Emin misin dedi. Ortak arkadaşlarımız var belki onlar bişeyi yanlış anlayıp söyledi ona bilmiyorum. Hayır aldatmadım tabi ki eminim dedim. Konu kapandı bir daha da açılmadı.
Bence beni çözmeye çalışıyor bu kız beni aldatır mı bırakır mı vs diye. Ama bir anda konusunu açınca acaba bişey mi duydu dedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İlişkinin hiçbir evresinde normal bir soru değil bu.
Güvenmeye çalıştığını o yüzden sorguladığını söyledi
Seni de şüpheye düşürmüş olması düşündürücü …. Şüpheye düştüğünü görmemeli :)
Şüpheye düşürmedi de üzüldüm sorgulamasına
Bu üzüntünü paylaşmalısın onunla, insan sevdiğine bunu sormaz bence …
Konunun üzerine düşersem şüphelenebilir diye düşünüyorum
Halı hazırda zaten şüpheli bir tip senin ki ama. Su an burada benim yorumuma cevap vermiş olman bile onun için aldatma sayılabilir..
Yok artık öyle biri değil çünkü benim erkek çevrem geniştir kadından çok erkek arkadaşım var ve bunu biliyor kendisi.
Emin isen sorun yok :)
Eminim
O halde sorun yok :)
Şüpheye düşürecek bir şey duymuş. Konu konuşulmuyor olabilir ama onun içinde kapandı mı önemli olan bu.
Konuyu kapatmış gibi görünüyor çok güzel sohbet muhabbet devam ediyor çünkü hiç konuşulmamış gibi. Bişeyler duymuş olabilir evet
Evet ama erkekler öyle susup susup bir anda yüz yıl önceki olayın içinde kaldığını olası kavgada söyleyebiliyor. Bizzat yaşandı ve pek çok kez başkalarında da gördün😅
Gördüm*
Ben de gördüm dediğini ama yapacak bişey yok üzerine düşersem yanlış anlayabilir
Yok sen üzerine gitme zaten. Ama bir gözlem yap, bu tarz şeyi kim söylemiş olabilir diye. Düşmanını tanı👍🏼
Herkes olabilir. Ben heo şey kafasınsayım "beni tanıyan bilir neyi yapıp yapmayacağımı, tanımayan da istediğini düşünsün." Böyle dediğim için çok fazla yanlış anlaşılmaya kurban oluyorum. Herhangi biri ona söylemiş olabilir ama kimseye söylememişti görüştüğümüzü. İkimizin de çok yakın ortak arkadaşlarımız var 2 tane. Onlar yapmadığımı biliyor
Konu direk böyle olmuş olsa evet aldattım senide aldatacağım der ve o an terk ederdim.
Şimdiden böyle olursa sonu gelmez.
ya birinden bir şey duymuş yalan yanlış, ya da seni deniyor. onun sana güvenmesini sağlamalısın.
Güvenmesi için be yapmalıyım
onu bilmiyorum açıkçası
Üstüne git var onda bisiler
Güven cok önemli
Kac kez aldattın peki
Aldatmadım hiç
Nereden çıkmış bu soru o zaman
Arkadaş arasında dedikodusu dönmüştü bir ara ben de ciddiye alıp açıklamamıştım kendimi
Kac yasindasin
21 yaşındayım
O kac yasinda
O da 21 yaşında
Anladim çocuk iste
Bence takilma sana guvenmiyorsa bildiğini yapsjn
Ben de güvenmiyorum ama aşık olduk
Aldattın mı peki daha önceden birini?
Hayır aldatmadım. Ama arkadaş arasında öyle bir dedikodu dönüyor
Emin olmak istiyordur geçmişinde aldatmalar yaşamış olabilir bende 2 yıldır hayatıma birini almıyordum sonra işte bi kızı aldım 2 ay felan geçti her şey iyi hoş çok güzel felan haftada 2 kez görüşür her gün telefonda konuşuruz neyse ben instada fakr hesaptan işlettim baktım karşılık veriyo görüşmeye felan tamam diyo daha da insan düşünmek istemiyo birini her şey güzelken halen arayışta oluyo kızlar aklım almıyo
Ben kimseyi aldatmadım bugüne kadar o da hiç aldatmamış ya da aldatılmamış. Zaten aramızda güven sorunu var bie anda sorunca çok kötü hissettim.
Olabilir ya şu zamanda birine güvenmek zor
Güvenir mi sence
Seviyorsa güvenir en azından güvenmek ister
Güvenmek istediğini kendisi de söyledi
Teyit etmek gibi düşün ama gereksiz tabi aldatsan aldattım mı diyecen sonuçta
Aldatsam aldattım derdim bu arada. Şeffaflığa çok önem veriyorum hatamı da doğrumu da bilsin isterim
Aldattınmı peki
Hayır
Kendi aldatmıştır
Öyle biri değil o. Kör kütük güvenmek değil yanlış anlama. Ortak arkadaşlar vs de aynı fikirde. Ondan nefret edenler bile her türlü ataıp tutuyor ama sadakati konusunda kimse laf etmiyor
Kendisi yapmış demek
Yapmadım diyor. Yapmamıştır zaten
Normal
Sorabilir normal