Böyle bir şey için özel bir çaba sarf etmeme gerek yok veya özel bir şey giymeme gerek yok Hele birisi için öyle özel bir kıyafet giymeme hiç mi hiç gerek yok çok gereksiz buluyorum bunları bir insan neyse odur
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Eşim ne isterse onu yaparım, onu hazırlarım giydiririm süslerim istediği gibi. Kondom, ertesi gün hapını hazır bulundururum davette tanışacağı erkeklerle lavaboya gitme ihtimalini düşünerek. Eşime ve beğendiği erkeklere saygıda kusur etmem sürekli etraflarında döner hizmet ederim. Ben de o nasıl isterse öyle giyinir öyle hazırlarım sözünden çıkmam.
Kadınıma gideceğimiz yeri söylerim. Ne giyecek olduğunu ve hangi renkte kombin yapmamız gerektiğini kararlaştırır gerekirse alışveriş yaparız. Hemen ufak bir bakım sonrasında ve akşama hazırız