Sevgilim ayrılıp barıştıktan sonra bana aşkım demiyor. Aşkım kelimesi önemli mi sizce?

9 aylık bir ilişkim var ve bir ay önce bir tartışma yaşadık ben çok üzerine gittiğim için öfke patlaması yaşadı ve ilişkiyi sonlandırmak istedi sonra birbirimize tekrar şans verdik. Ama 1 aydır eskisi gibi değil ve Aşkım cümlesini bile azalttı sizce akışa mı bırakayım aşkım cümlesi önemsiz mi?

Sevgilim ayrılıp barıştıktan sonra bana aşkım demiyor. Aşkım kelimesi önemli mi sizce?
Cevapla