Güncellemeler
+1 yıl
yok mu arttıran?
Güncellemeler
+1 yıl
süper soruya bu kadar yorum hiç yakışmadı :)
Çirkin kadınlar daha çok hoşuma gidiyor, siz çirkin biriyle sevgili olur muydunuz?
Benim için önemli olan, zekası ve benimle uyumu. Çirkin olması umurumda değil, yeter ki benimle mutlu olmayı bilsin.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Dayı senin zaten çok bi seçeneğin yok gibi ya :D
Diyorsun ergenus
Yani egonu tatmin edecek şeyler göremeyince niye çirkinleşiyorsun ki :D aşağıdaki kıza da sidikli demişsin zaten :D burada senin egonu mu okşayalım :D
Sen de sidiklisin
Çok da çirkin olmasın ben biraz güzel seviyorum.
Olur :)
Bazıları çirkin sever
hı hı :)
çirkin ama koltukaltı kıllları alınmamış bieiyle seks yapar msıın
yad abacaktak ikılları almamış?
e bir zahmet o tipinle bir de güzel mi istiyordun🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Eyvallah sidikli
Hayır dicemde eskilerim yakışıklı değildi 😂
Hayır
niye
Niye oliyim malmıyım
Bilmem mal mısın?
Hayır
İyi
Amca cidden 35 mi
niye merak ettin ergen kız