Biri var ortamımda arada bir denk gelip konuşuyoruz ve ne zaman bir şey olsa eski sevgilime aşırı benziyorsun işte aynı osun falan diyor sizce sebebi ne olabilir.
Hani böyle özlemle demiyor eski sevgilisini izlemiş gibi değil
Biri var ortamımda arada bir denk gelip konuşuyoruz ve ne zaman bir şey olsa eski sevgilime aşırı benziyorsun işte aynı osun falan diyor sizce sebebi ne olabilir.
Hani böyle özlemle demiyor eski sevgilisini izlemiş gibi değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Seninle onu unutmak için cıkıyordur. Onu hatırlamak için benzetiyordur sürekli. Koşarak ayrıl.
Sgit ozman eski sevgiline 🙄😂
Unutamamış ben olsam rahatsız olurdum