Bir insan aşık olduğu zaman neden çok acı çeker neden üzülür sürekli özellikle tek taraflı bir sevgiyse bu neden canı yanar?

Fikirlerinizi alayım canlarım

Bir insan aşık olduğu zaman neden çok acı çeker neden üzülür sürekli özellikle tek taraflı bir sevgiyse bu neden canı yanar?
Cevapla