İlk buluşma sonrası daha fazla ilerlemesin diyen kadın, ne demek istiyor?

İyi günler, bir erkek olarak kadınlardan bu konuda görüş bekliyorum. Bir sosyal medyadan tanışıp 3-4 gün telefonla konuştuğum bir kadınla yüz yüze görüştük. Görüşmede her şey çok güzel 3 saate yakın oturduk. Ne düşüyorsun diye sorduğumda devam etmeliyiz dedik ikimizde. Konuşma ilerleyince kız yüksek lisans için ben yurt dışında yapmak istiyorum dedi. Ben sana şu an bağlanacağımı anlıyorum bu sefer yüksek lisansa gidemem veya çok üzülürüm dedi. Bizden uzun vadede bişey olur ama benim hedeflerim var sonradan üzülmek istemiyorum dedi. Bende dedim ki benim kararına saygı göstermektrn başka bişey yapamam ben seni tanımak istiyorum dedim. O da bilmiyorum şimdi mi üzülmek o zaman mi üzülmek dedi. Görüşmek üzere dedik ve ayrıldık. Sonra eve gittiğimde mesaj attım biz daha konuşmayacak miyiz diye o da konuşmasak daha iyi olur ilerlemesin dedi. Anlamadığım şu yüz yüze iken elini tuttum ve sohbetimizde hep gülüyordu devam etmeliyiz den oraya nasıl geldik anlamadım. Acaba bahane mi uydurdu bu şekilde? Yoksa gerçekten üzülme vs den mi korkuyor? her şey sohbet ederken telefon da yüzyüze iken nasıl olumsuza döndü anlamadım. Sizde neden böyle yaptı?

İlk buluşma sonrası daha fazla ilerlemesin diyen kadın, ne demek istiyor?
Cevapla