20 yaşındayım, 23-24 yaşındaki kızlarla daha iyi anlaşıyorum. İlişkide sorun olur mu?

20 yaşındayım. 23-24 yaşındaki kızlarla daha iyi anlaşıyorum. Böyle bir ilişkide nasıl sorunlar çıkabilir?
20 yaşındayım, 23-24 yaşındaki kızlarla daha iyi anlaşıyorum. İlişkide sorun olur mu?
Cevapla