Geçen sene aynı yerde sadece 1 gün çalıştık ve sohbet ettik o gün. Sonra samimi davranırken falan orada çalışan başka bir arkadaşım laf arasında sevgilisi var dedi. O yanımızdan gittikten sonra arkadaşım senden hoşlandı sevgilin olduğunu duyunca geri çekildi bence dedi. Sonra 6 ayda bir nasılsın falan yazdı. O sırada sevgilimden ayrılmıştım o da öğrendi ayrıldığımı sonra 6 ay sonra tekrar yazdı nasılsın falan diye buluşalım bi ara dedi ama sonra hep meşgulum vs dedi. 6 ayda bir kısa kısa yazıp konuşmayı kesti. Geçen günde yazmış nasılsın kusura bakma seni bayaa ihmal ettim müsaitsen otururuz yazmış. Olur müsaitim dedim 5 gün sonra uyar mı dedi evet dedim haberleşiriz dedi.
1- Neden seni bayaa ihmal ettim dedi?
2- Neden buluşalım deyip 5 gün sonraya attı?
3- Sizce bu saatten sonra ilişkiye döner mi bu iş?
4- Sizce neden 6 ayda bir sohbet etti tamamen iletişimi kesmedi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer