Kızlar, arada yazıp yakınlık gösteren kız ne düşünüyor olabilir?

Geçen sene aynı yerde sadece 1 gün çalıştık ve sohbet ettik o gün. Sonra samimi davranırken falan orada çalışan başka bir arkadaşım laf arasında sevgilisi var dedi. O yanımızdan gittikten sonra arkadaşım senden hoşlandı sevgilin olduğunu duyunca geri çekildi bence dedi. Sonra 6 ayda bir nasılsın falan yazdı. O sırada sevgilimden ayrılmıştım o da öğrendi ayrıldığımı sonra 6 ay sonra tekrar yazdı nasılsın falan diye buluşalım bi ara dedi ama sonra hep meşgulum vs dedi. 6 ayda bir kısa kısa yazıp konuşmayı kesti. Geçen günde yazmış nasılsın kusura bakma seni bayaa ihmal ettim müsaitsen otururuz yazmış. Olur müsaitim dedim 5 gün sonra uyar mı dedi evet dedim haberleşiriz dedi.

1- Neden seni bayaa ihmal ettim dedi?

2- Neden buluşalım deyip 5 gün sonraya attı?

3- Sizce bu saatten sonra ilişkiye döner mi bu iş?

4- Sizce neden 6 ayda bir sohbet etti tamamen iletişimi kesmedi?

Kızlar, arada yazıp yakınlık gösteren kız ne düşünüyor olabilir?
Cevapla